Disipline arkadaşım yüzünden gidiyorum suçlu ben miyim?

Sırf iyi diye yanlışlıkla bir kız lisesine gittim (ailem baskıcı değil sadece okul nitelikli) ama bu durumdan aşırı rahatsızdım. Hayatımın hiçbir döneminde erkek delisi olmadım ki zaten yaşımda küçük gerek yok. Ama 500 kızla aynı okulda okumak zor ve gerçekten çok fazla cins insan var. Olaya gelecek olursak okulda telefonlar dolaba toplanıyor ve sınıfta vermeyenler açıp alanlar çok var. Arkadaşımda hasta arkadaşımızı aramak içini dolabı açmaya kalktı kıracaktı Ben de başı belaya girmesin diye yardım ettim. Sonra telefonu asla alıp oynamadık yerine geri koyduk. Ama başkan bunu öğrendi ve kimseye yapmadığı bir şekilde gıcık olduğundan dolayı bize müdüre şikayet etti. Müdürü ve müdür yardımcıları bunu duyduklarında köpürmüşler Çünkü çok sertler. Ve herkes yapmasına rağmen biz suçlu olduk. Ve arkadaşım kendisinin bir şey yapmadığını durduk yere disipline gittiğini asıl suçun bende olduğunu söylüyor. Halbuki hiçbir şey yapmayan benim. Başkan ile kavga ettim ve bolca hakaret etmeyi de ihmal etmedim. Bu arada başka yardımcısıyım ama artık değilim galiba bilemiyorum. Haftaya disipline gideceğim evrak verilmiş sizce suçlu kim ve başkanın yaptığı mantıklı mı? Not= Aileme söylemedim çünkü bir şey olmazsa dillerine düşmek istemiyorum.

Disipline arkadaşım yüzünden gidiyorum suçlu ben miyim?
Cevapla