Yoğunum diyip ilgisiz davranan sevgilimden ayrıldım bu beni suçlu mu yapıyor arkadaşıyla birlikte beni suçlu çıkardılar?

Ya arkadas adam yok! İlişki var, ismi var ben varım ama biz yokuz. İnsan ilişkisinde seviyor mu beni diye şüpheye düşer mi ben kaç kez yaşadım bu durumu. Üstelik sürekli yoğun bir insan kaç kaç saat yoğun olabilir, hiç mi fırsatı olmaz. Görüldü yapıyor mesajıma bakmıyor çevrimiçi oluyor üstelik. Arıyorum açmıyor, geriye dönmüyor. Ben mutsuz olduğum bir ilişkiyi bitirdim ama suçlu ben oldum!

Yoğunum diyip ilgisiz davranan sevgilimden ayrıldım bu beni suçlu mu yapıyor arkadaşıyla birlikte beni suçlu çıkardılar?
Cevapla