Artık çok suskunum konuşmak istemiyorum kimseyle?

Herkes çıkarcı gibi geliyor çıkarcı menfaatçi o yüzden kimseyle konuşmak istemiyorum arkadaş olarakta
Artık çok suskunum konuşmak istemiyorum kimseyle?
Cevapla