Çirkinim sizce içime kapanıp kimseyle konuşmamalı mıyım ezmesinler diye?

İnsanlar kötü davranıyorlar özellikle erkekler konuşmayınca bu sefer niye soğuk yapuyın bizimi beğenmiyorsun diyorlar

Çirkinim sizce içime kapanıp kimseyle konuşmamalı mıyım ezmesinler diye?
Cevapla