Hiç Konuşma İsteğim Yok Asosyalleştim İyice?

Selam ks üyeleri ne oluyor bana ya hiç konuşma isteğim yok
Asosyalleştim iyice daha önce böyle değildim son bir sene ne oluyor bana böyle ya bütün gün evde bilgisayar başındayım çıkma isteğim olmuyor canım sıkılıyor dışarı çıktığımda da mutsuz oluyorum halimden memnun değilim ya
Artık arada markete gidiyorum "Neredesin Hiç Dışarı Çıkmıyorsun" diyorlar bana bazılarıda "Öldün mü Eren Yoksun Ortalıkta"diyorlar içimde bir sıkıntı var işte yardım edin gerçektn yoruldum aşamıyorum bu sıkıntıyı
Güncellemeler
+1 yıl
Hadi ya cevap yok mu. s
Güncellemeler
+1 yıl
Ks üyeleri hadi cevaba ihtiyacım var
Hiç Konuşma İsteğim Yok Asosyalleştim İyice?
Cevapla