Kimseyle konuşmak istemiyorum bırı bı şey danıstıgında bıle acıklama yapmak istemiyorum sadece kendi kendime konuşuyom?

Neden böyle oldun ve yaklasık 3 yıldır boyleyım
Kimseyle konuşmak istemiyorum bırı bı şey danıstıgında bıle acıklama yapmak istemiyorum sadece kendi kendime konuşuyom?
Cevapla