Hic iyi değilim arkadan konuşmak istemiyorum ama dayanamıyorum napabilirim?

Dusmanlarim arkamdan istedikleri söylüyorlar bense lisede hiç onların arkasından konuşmadım kendime yapılanları anlatsaydım belki destekçi kazanırdım konuşmadım derlerdiki dedikodu yapıyor. Lise bitti bitanesi insanları hep kötü yönlendirdiği için liseyi bitirene kadar telefonla beni arayan kendiliginden sohbet eden hiç olmadi dışarda buluşmada 3 defa oldu 8 yıl için diyorum. Ortaokuldpopüler biri bana ve başkalarına ciddi zorba yaptı oda etkiledi çevremi. Lise bitene kadar zor zamanlarımda arkadaşlarım niye yanımda olmadi diye hep uzuldum. Hep bana eziyet eden kişinin yanında oldular hep onları korudular. Biride beni korusun isterdim herzaman, arada sırada korudular. Mesela düşmanımda dolap anahtarı vardı telefonla birini arayıp ilaç getirmelerini isticektiama açmadı dolabı bende yere çökmüştüm o an. Ve kimse yardım etmedi. üşmanlarım insanların arkasından hiç iyi konuşmazlardı ve o insanları ben korurdum. O insanlarsa hiç benim yanımda olmadi. Ve bütün gruplarda ortaokul lise ve çoğu sınıfta beni rezil etti ondan başka kişilerinde beni rezil ettiği oluyordu. Bazi pişman oldu bidaha yanlış yapmadılar onları yine seviyorum ama buendini hiç düzeltmedi. Rezil olan kisiylede takılmayın derdi grup liderleri sonuç öyle oldu. Ve okul bitimine yakın sınıf grubunda ona bağırdım bana yaptığı şey nasıl hissettiriyor anlasin istedim bagirdigim için bana gıcık kapan olmuştur tahmin ediyorum ama dolmuştum. Herkesi kötü yönlendiriyordu arkadaşlarım onun sözünü dinleyip yıllarca psikolojik eziyet ettiler bana kendimi korumak istedikçe yok saydılar nolmuski dediler bi şey olmamış gibi. Terslediler baskı yaptılar sus konuşma diye işte. Naptimki onlara beni niye konusturmadilar anlamadım. Korkutmaya calistilar hep böyle yapma arkadaş kaybedersin diye gerçek ortaya çıkarsa kendisi kaybedecek çünkü bunu biliyor. Simdi sokakta düşmanımın destekçilerini görüyorum telefonla insanları arayıp beni kotuluyolar. Insanlara onun hesabını spamlayin düşmanım olan kişinin adınısöylüyorlar onun bunun yaptırdığını anladım yazdan beri 3 kere hesabıma instadan mesaj geldi kitleniyor. Ben konuşsam uyarıyorlar kendileride ne istese konuşuyorlar. Cok üzülüyorum bildiğiniz gibi degil. Dusmanimi yillarca koruyan 3 kişi sağlığını kaybettiler sonları kötü oldu doğrusunu Allah bilir ama günahtan dolayı böyle oldu bence. Unide şehir dışını yazdım bilerek burdada biriyle arambi bozuluyor düzeliyor. Onlarda arkamdan konuşuyor ben başkasıyla konuşunca 2 kere konuştum oda isim vermeden arkamızdan konuşma diye uyarıyorlar. Butun düşmanlarımın insanların hakkında iyi konuşmadığını görürdüm kimseye laf taşımazdım çünkü inkar ederlerdi. Ama dayanamiyorumda gerçekten laf taşımadan sadece kendime yapılandan bahsetmek istiyorum ama üniversite yeni bi ortam hani korkuyorum çektirirler diye 2 yıllık zaten bolumumde. Arkadasim Gereksiz bi şekilde üstüme geldi 2 kere kavga ettim. Konularda okadar önemsizki önemli bisey yok böyle. Lisedekinin naptığını sizce insanlara anlatayimmi ve üni için napmaliyim

Hic iyi değilim arkadan konuşmak istemiyorum ama dayanamıyorum napabilirim?
Cevapla