Sabah sabah kuş sesleri, horoz sesleri, inek sesleri birbirine karışmış durumda 😂 Bence çok tatlı 🤣
Günaydın bu arada 🤗

Sabah sabah kuş sesleri, horoz sesleri, inek sesleri birbirine karışmış durumda 😂 Bence çok tatlı 🤣
Günaydın bu arada 🤗

Bir süre yaşamışlığım var, bence güzel ama çok uzum vadeli yaşanmaz gibi 🤣🤣 çünkü her şey yok ve bazı durumlarda ilçeye inmek zorunda kalıyorsun bu yoruyor 🤣🤣
Hangi büyük şehir olduğuna bağlı, İstanbul ve Ankara'da öyle huzurlu bir yer bulmak biraz zor gibi, Sakarya ve İzmit tarafları olabilir bak 🤣 Sakaryanın ormanın içindeki köylerinde yaşamak isterdim ama oralar çok güzel 😁
Tamamen orada yaşamak değil de tatil için bir süre köyde kalmak isterim ama o kadar çok hayvan olsun istemem. Tezek kokusu böcekler falan filan en iğrenç gelen şeyler bana. Temiz sakin doğa ile iç içe bir yer olsun yeter
Hayatım boyunca hep şehirde yaşadım. Sülalede köyde yaşayan kimse yok. Aile büyükleri eskiden memurmuş, hep o şehir bu şehir dolaşılmış. Alışmam baya zaman alır diye düşünüyorum. İnternet şart 🙈
Olmaz olur mu 😂 Minimum 50 mbit internet hızının olmadığı yer benim için orada internet yok hükmünde 🙈🙈
Evet öyle yapıyorum valla. 2 kez taşındım , 2 sinde de internet altyapısını araştırarak taşındım 🙈😂
Evet. Ayrıca işim de gereği bilgisayar+internet kombinasyonu şart
Doğduğumdan beri köydeyim 😄 yani sana nasil desem şehir deki gibi yoğunluk yok ama köydede şehirdeki gibi bi aktivite yok
Oturduğumuz yerden köy hayatı çok albenili ve rahat geliyor ama eldeki rahatlıkları bırakıp tamamıyla köy hayatına adapte olabilmek kolay değil :D
Cevap
40Cevap
Evet isterdim tabi neden olmasın, ama insan böyle doğada insanın pek olmadığı yerde sevdiğiyle yaşamak istiyor.
Sadece sesini duyacaksan evet tatli ama birde onlara bakıp sagacaksan inekleri ot biceceksen çobanlık edeceksen ozaman da tatli diyebilmenin bakalım
Ozaman kolay gelsin bende yapıyorum çünkü bunlari
Denedim ama emin değilim 😀
İmkan olsa da yaşasam ama köyde yaşadığın zamanda imkan yok ki
Şöyle bir köy eviyse olur
Yaşıyorum sayılır. Ben severim köy hayatını ama iş için biraz şehre yakın olmalı. Şehre yakın bahçeli bir ev çok güzel olur.
5 sene önce görseydım bunu hayır derdim simdi ise evet dıyorum ne gzuel mıss gıbı sakın sessiz sorumluluk yok bırsey yok miss miss
Yaşıyorum zaten 😄 muazzam bir şey olduğunu söylememe gerek yok çünkü bu muazzamlığı tadalı oldu 25 sene
Hayır duramam. Alıştım şehir kalabalığına, en fazla 2-3 gün duruyorum sonra sıkılıyorum öyle ortamlarda. Evet çok güzel ama sıkıcı.
Su ve internet sıkıntısı olmasa yaşayabilirim
Ormanda ağaçların içinde doğa ile iç içe yaşamak istiyorum
Abur cubur alabileceğim büyük bir market olursa yaşarım
Daimi hayır.. Büyük bir şehirde doğup büyüyen insan için zor..
Zaten köylüyüm 😀Guzel Koylu dizisini de cok severdim 🤣
Yaşlilikta öyle bir hayalim var ege tarafı ama..
Bildiğimiz köy de yaşayamazdım ama şöyle tatil köyü, kasaba tarzı yerde yaşayabilirdim.
Böyle şeylerde büyük konuşmak istemiyorum ama yaşamam yaşayamam yani hiç benlik değil 😅
Uzun süreli istemem maksimum 1 hafta dayanabiliyorum
Yok sıkılırım ben kendimi dağa taşa alkole vururum 🤣
Köylüler çok cahil dedikoducu kıskanç ve ürkütücü oluyorlar
Ben zinhar yaşayamam kaosa alışmışım huzur sıkıcı geliyor akskdkdkfkfkck
Evet istiyorum fakat iş imkanları çok kısıtlı
Evet çok isterdim şehirde yaşamayı beceremedim keşke köyde yaşama imkanım olsaydı
Doğa, deniz ve hayvanlarla iç içe olmak benim için çok ideal bir yaşantı olur..
Yazın yaşanır kışın zor olur insan sesi araba sesi şehir kirliginden bin kat iyidir
sürekli değil ama ara ara ayda 1-2 gün kalmak istiyorum..
Arada güzel. olur ama temelli istemem :) sanırım metropol insanıyım
Tezek kokusunu unutmussun
Sadece hayali güzel onda yaz ayı için 😂
Soba soğuk duş tuvalet düşün bı😅😅
Köy dedin ama😂😂
Kivirdin 😂😂
Onu okumadim ben 😂😂
Öyleymiş 😂😂
Hayır ben köy hayatına adapte olamam hiç benlik değil.
Uzun bir süre yaşayamam. Ama tatil için olabilir. Kısa süreliğine kulağa hoş geliyor.
En fazla 1 ay yaşarım. d💅
köy gibi bir yerde yaşamak istemem
merkeze yakın olmak şartıyla olabilir
Pek istemezdim
Hayır. Sadece arada tatil
Köy gibi bir yer olabilir ama köy olmaz.
Tatil amaçlı giderim.
Yaşıyorum zaten 7 senedir bunaldım
Hayır istemem
evet istiyorum
Var bi hayalimiz emekli olunca artik
Hayır sıkılırım ben
Bizim köyde hayır
Arada gidip kalırsan tatlı da uzun vadede zor.
Köy güzel ise evet isterdim
Hem istiyorum hemde istemiyorum gibi.
Kaleköy, Kekova gibi bir köyse tabii isterim.😂
Merkeze yakin olabilir
Çocukluğum orada geçti zaten almim.
imkanım olsa çok isterdim
Kimse bana bulaşmayacaksa evet
Karım olsaydı isterdim :)
Asos yolu üzerinde yaşıyorum köy gibi sıkıcı. Ailem yüzünden yazıklar oldum hghg
Evim olsa köyde yasarim valla kalabalıktan gına geldi yeto
Kesinliklee şehirde yaşamaktansa köyde yaşamayı her zaman tercih ederim
@Badeee1222 nerde yaşıyorsun şu an
@Hassas_Dokunuşlar Ay beni bi sal
Max 1 hafta sonrası sıkıyo
Köy de yaşamayı istemem
Mis gibi yaşanır
Sanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?