Son zamanlarda iş yerinde kimseyle konuşmuyorum, görmek dahi istemiyorum. Herkesten ayrı takılıyorum. Sizce neden?

Son zamanlarda bazı kişilere karşı kırgınlıklarım oluştu ve bu nedenle birkaç haftadır kimseyle iletişim kurmuyorum. Başlarda bu durum beni çok etkiledi ve sık sık ağlıyordum. Ancak şimdi ağlayamıyorum bile ve kimseyi görmek istemiyorum. Ne aile, ne iş, ne arkadaş, kimseyi.

Son zamanlarda iş yerinde kimseyle konuşmuyorum, görmek dahi istemiyorum. Herkesten ayrı takılıyorum. Sizce neden?
Cevapla