İşten eve geldikten sonra kimseyle konuşmak istemiyorum siz de öyle misiniz?

Eğitim kurumunda müdürlük yapıyorum günde yüzlerce veliyle görüşüp her birinin problemlerini dinliyorum işim gereği iletişim kurduğum kurmak zorunda olduğum insan sayısı çok fazla işimi seviyorum yaparken keyif alıyorum ama gün sonunda eve gelince kendimi çok yorgun hissediyorum ve kimseyle konuşmak istemiyorum bana soru sorulmasını istemiyorum sizce işimi değştirmeli miyim

İşten eve geldikten sonra kimseyle konuşmak istemiyorum siz de öyle misiniz?
Cevapla