Kimseyle konuşmak tanışmak istemiyorum yoruldum sizde öyle misiniz?

Son bir aydır kimseyle konuşmuyorum yazanlari da tersliyorum eni iyisi nasibimi beklemek gibi geliyo biraz da nefret ediyorum artık son iliskimden dolayı belki de bütün duygularımı onda harcadım diye böyleyim

Kimseyle konuşmak tanışmak istemiyorum yoruldum sizde öyle misiniz?
Cevapla