+1 yılSeni kışkurtacaklar burada; kulak asma...
Büyük ihtimalle vesvese ediyorsun zaten...
Kaldı ki erkekleri kendiniz gibi düşünmeyin. Babalık duygusunu annelik gibi de düşünmeyin. Babalık içgüdüsel bir şey değil. Şu anda o sizin ilginizin bebeğe yoğunlaşması sebebiyle ve/veya lohusalık döneminde kendinize bakamamış olmanız sebebiyle size karşı cinsel ilgisi dağılmış olabilir...
Erkek cinsiyetinin milyon yıllık evrimle oluşmuş genetik kodları vardır ve sadakat sizin anladığınız anlamda olmuyor erkeklerde.
Yani bir erkeğin sizden başkasıyla cinsel ilişki kutması hatta bu ilişkide duygusal yakınlaşmanın dahi olması kocanızın sizi sevmediği anlamına gelmez.
Bu anlattıklarımın dünya kadar bilimsel ve evrimsel sürece dayanan dayanağı mevcut. Evrime inanan biri değilseniz belki dine inanıyorsunuzdur.
İslam erkeğe "aldatabilirsin" demiyor ancak bir erkeğin birden fazla kadına ilgi ve sevgi duyabileceğini kabul ederek erkeğe çok eşli olma izni veriyor...
Eğer erkek ve dişi b3nzer olsaydı bu izin sadece erkeğe verilmez eşit verilirdi yani ya her iki cinsiyete ya da hiçbirine verilmezdi.
Ama bizi bizden daha iyi tanıyan yaratıcı belli ki erkek için bir kadının yeterli olamayabileceğini kabul etmiş.
Referansınız İslam değilse de bilimsel gerçekler açık. Tüm memeli hayvanlarda ki biz de öyleyiz; erkeklerin güçlü olanları tüm dişileri alır. Sistem böyle yürür ve bu sistemin böyle yürümesi erkekte sürekli arayışta olma güdüsünü yaratmıştır...
Son yıllarda erkeğin aldatmasının daha önemsiz olduğu gerçeğini sanki toplumun kadınları ezme mekanizması gibi gösterip her ikisi de aynıdır filan diyenler çoğunluğa geçse de aslında bu ifadelerin sahipleri bile her ikisinin aynı olmadığının gayet de farkındalar.
Sen sen ol kolay kolay yuvanın yıkma. Bu adam senle silah zoruyla evlenmedi. Yani dünyada senden başka kadın da yok değildi yani sevmese neden evlensin? illa ki seviyor ama ilgisi dağılmış olabilir.
Dediğim gibi biraz bu dönemi atlat hamilelik kilolarını ver; ve biraz kendine bak; çocuk var diye kocanı boşlama.
06 Yorumla- +1 yıl
@psikoufuk katılıyorum 👍🏻
- +1 yıl
@psikoufuk
varsa fikrin neden karşı olduğunu anlat... bunlar bilimsel gerçekler ve din burada herkesin referansı olmasa da sen bu koudaki mantık örgüsüne karşı bir şey söyleyemeden "saçmalık" deyip geçme yoluna gidiyorsun...
sana "kilo ver" demedim nersnden uyduruyorsun; ben sadece "fazla kilolar yüzünden ilgisi azalmış olabilir" diyorum; bunu haklkı veya haksız çıkarmak değil derdim; ben bir gerçekliği dile getiriyorum...
kadınlara yağ çekmek için gerçekleri bu kadar yok saymanıza gerek yok.
devir değişse de insanların alt beyinleri milyo0n yıllık evrimin bakiyesidir öyle siz "değişti" dediğiniz diye değişmez. sadece değişen hayvani sürtülerimizi yok saymak gibi saçma sapan bir eğilim başgösterdi siz beyninizi bu eğilime kaptırdınız diye insanın kadın ve erkek olarak apayrı içgüdülerinin olduğu gerçeği değişmez - +1 yıl
@psikoufuk
adam farkında isen kadın ve erkeğin sadakat olayına bakış açılarındaki farkı pozitif ilimle açıklamış. Evet madem saçmalıyor diyorsunuz o zaman açıklar mısınız neden dişiler erkek için boynuz tokuşturmaz ama erkekler ölümüne yaralanabilecekleri şekilde dövüşür?
Dünya kuruldu kurulalı ataerkilliğin daha başlamadığı hatta kadınların tanrı zannedildiği dönemler de dahil olmak üzere doğan her 100 kız bebekten 45'i doğum yapmış ve soyu yürümüşken erkeklerin sadece %10'u baba olmuştur.
Çocuk yaşta ölenler ve kısır olanları ayırırsak yetişkinliğe eren her sağlıklı kadının çocuk sahibi olduğunu ama erkeklerde bu oranın yarısından da az olduğunu görürsünüz...
Siz burada "saçmaladın" deyip geçeceğinize bu gerçekler ışığında biraz daha düşünün.
Adınızın başına psiko koymakla uzman olunmuyor. Bilimi reddederek hele hiç uzman olunamıyor - +1 yıl
@noperva1975 dostum benlar hep böyle anlatmakla bitmiyorlar ki... bir kere fikri olan adam fikrini söyler karşısındakinin sözlerini çürütür; bu edepten uzak meriç lafa "saçmalamışsın" diye başlıyor ve benim söylemediğim bir şeyi sanki söylemişim gibi aktarıyor; bir de sanki adamı tanıyor kadını tanıyor gibi diyor ki "hamilelikle ilgisi yok" ... bilimle u8ğraşan kişi bilime düşman olmayan bir kişi verilerin tamamına sahip olmadan "böyle bir şey var" veya "yok" diyebilir mi? bakın ben ne demişi? aynen şöyle demişim: "Şu anda o sizin ilginizin bebeğe yoğunlaşması sebebiyle ve/veya lohusalık döneminde kendinize bakamamış olmanız sebebiyle size karşı cinsel ilgisi dağılmış olabilir"... evet aynen böyle demişi ve "olabilir" diyerek bitirmişim. Neden? Çünkü elimde veri yok ne adamı tanıyorum ne kadını tanıyorum; dolayısıyla da ihtimal üzerinden yazıyorum. Ama bu arkadaş diyor ki "ilisi yok" nereden biliyorsun? fal mı açtın?
En İyi Cevaplar
Sizi çok iyi anlıyorum. Bende aldatıldım hem de çocuğum 3 aylıkken. Ama bunu 1 sene sonra öğrendim. Delillerim vardı. Ama nasıl olduysa silindi ve bir daha delillere ulaşamadım. Sonra yine baştan devam hiç olmamış gibi. Ama daha sonra yine aldatıldım bir sürü yalan söyledi bana sen delisin dedi. Ama gel gör ki yine kabul ettim ve oturdum çünkü aynı şeyler benimde başındaysi gidecek yerim ve maddi durumum yoktu. Çok şükür şu an bir sıkıntı yok kendi mesleğimi de elime aldım. Çocuğumu da büyüttüm. şu an peşimden koşuyor. Keşke böyle şeyler olmasaydı tabi yara kurtuluyor ama izi kalıyor ne yazık ki. İnşallah sizin içinde bir kapı açılır iyi olursunuz ortada çocuk varken boşanmak ayrılmak o kadar zor ki
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef çok zor çok :(
Hatalı sensin demiyorum ama kendine biraz daha önem vermelisin kendini sev ve bakımlı ol onu kendine bağla çünkü çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır sende biraz kendinle ilgilen eşin evdeyken ve eve geldiği zaman makyajlı ol eşin eve gelmeden her gün duş alıp güzel kokan parfümler sık başta da dediğim gibi seni suçlamıyorum ama sen kendini boşlarsan eşinin gözü dışarı kayar senin eşin için demek istemiyorum ama bir erkek eşin den boşanırsa başka kadınlar için yarın o boşanıp evlendiği kadın da bakımsız olursa emin olun o 2. Evliliğini de aldatır erkek Lee bakımlı kadın ister ve diğer konuda da onu mutlu et istediğin de böyle isteksiz bir şekilde yaklaşma
10 Yorumla
+1 yıleğerki boşanma davasını sen açarsan para alma olasılığın hiç yok ama kocan boşanmak isterse ve davayı o açarsa kesin alırsın yüklü miktarda bi para ve zaten çocuğun olduğu için sana aylık belirli bi miktar para görndermek zorunda çocuğun ihtiyaçları için (yakın arkadaşım avukat olduğu için biliyorum sallamıyorum yani)
01 Yorumla
Soran+1 yılMuhtemelen o açmaz ki sürekli inkar ediyor ve beni seviyor gibi davranıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBoşanmalısınız
00 Yorumla Öncelikle Merhaba.
yaşadığınız olay gerçekten üzücü lakin şu an kendinizi düşünemezsiniz maalesef, size tavsiyelerim;
1. boşanmanız için delil olması lazım diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin. herhangi bir darp raporu , aldattığına dair belge veyahut size iyi bakmadığının kanıtı eğer bunlardan herhangi biri varsa veya ilerleyen zamanlarda yakalayabilirseniz çocuğunuz büyümeden ayrılmanızı şiddetle tavsiye ederim çünkü çocuğunuzun yaşı ilerledikçe hafızasıda gelişecektir ve siz ileride kavga ederek boşandığınız zaman bu çocukta travma olarak kalacaktır ve travma sonrası stres bozukluğu yaşayacaktır (bu konu çok derin olduğu için kısa keseceğim ama çocuğunuzun ileride birçok psikolojik sorunu olabilir)
2. oldu ki kanıt bulamadınız ve zaman ilerliyor kesinlikle ama kesinlikle ailenizden olmadı akrabanızdan yardım talep etmeniz. evlilik konuları laubali tavırlar ile geçiştirilemez o yüzden kimin ne diyeceğine bakmadan ailenizden yardım talep etmeniz gerekiyor maalesef yapmanız gerek.
3. son çare olarak devlet kuruluşlarından kendinizi acındırarak gerekirse manipüle ederek yardım dilemeniz ama bunu (KESİNLİKLE ÖNERMİYORUM) bu en son çareden sonra düşüneceğiniz bir şey
ilk iki maddeyi kesinlikle bir an önce yapmanız gerekiyor çünkü şu an konu maalesef siz değilsiniz çocuğunuzun sağlığı travma yaşatmadan elinizi çabuk tutmanız gerek.
İyi Günler
126 Yorumla- +1 yıl
delil aramak derken kadını kocasının telefonunu karıştırmak ve suç işlemek için teşvik ettiğinizi hatırlatırım.
hele 3. maddede yazdığınız şey gerçekten utanç verici... bu maddeyi yazan biriyle aynı gezegende yaşamaktan utanmayı bırakanın ar damarı o gün çatlamıştırç Devlet kuruluşlarını manipüle ederek kendini acındırmak ne demek? manipüle etmek dediğiniz şeyin içinde yalan söylemek ve gerçekleri çarpıtmak da vardır. Hele ki delil bulamamış bir kadına bunu 3. seçenek diye sunmuşsunuz... delil yok ama siz delil var gibi davranması için devlet kurumlarının görevlilerine manüpülasyınu öneriyor sonra da önermiyorum diyorsunuz - +1 yıl
@noperva1975 arkadaşım soruyu soran da adının başına psiko koydu diye 18 yaşında bir ergenin lafıyla hareket edecek olursa başına gelecekleri hak etmiştir.
- +1 yıl
@noperva1975 yani inşallah bir ergen lafıyla dediğiniz gibi özel hayata müdahale anlamında suç teşkil edecek şeylere tevessül etmez...
- +1 yıl
@noperva1975 ben kocasının telefonunu karıştırması gerektiğini söylemedim algı yaratmaya çalışmayın. 3. madde çok genel bir konudur her manipülasyona başvuran yalan söylemez ve gerçeği çarpıtmaz araştırıp bakabilirsiniz makale okumanızı tavsiye ederim. evet mutlu değilse çocuğunun sağlığı için bazı şeyleri yapmak onun tercihi sadece söyledim ama kesinlikle önermiuorum yazdım galiba yazdıklarımı okumuyorsunuz ya da anlama kapasitenizin üstünde olabilir sıkıntı değil olabilir böyle şeyler.
- +1 yıl
@cabukisim1975 18 yaşında ergen dediğiniz genç dünyanın sayılı psikologları arasında ders görüyor ve küçüklükten beri bu işe gönül vermiş birisi. sizin burada ne yapmaya çalıştığınızı gayet farkındayım ama iyilik yapmıyorsunuz haberiniz olsun. ki benim lafıma baktığı için başına gelebilecek bir şey yok bu bir hak zaten kimin hangi hakkı olduğunu gayet iyi biliyorum merak etmeyin
- +1 yıl
Ders görürken kendine psikolog sıfatı yakıştırmalar acaba hangi psikolojik rahatsızlığın tezahürü olabilir? Yoksa daha o üniteye gelmedin mi?
- +1 yıl
Profilinizde psikolog diye yazıyor; acaba bu suç değil mi? Yani meslek etiği deontoloji filan öğretmediler mi dünyanın sayılı psikologları?
- +1 yıl
Yooo... ben veri olmadan hiçbir sonuca ulaşmam... ama siz madem bu konuya ilgilisiniz k3ndi kendinize bir tanı koyabilirsiniz belki diye düşündüm.
Sonuçta daha 18 yaşında kendini psikolog olarak tanıtan birinde herhangi bit ruhsal bozukluk olmayabileceğini sizin de ihtimal dahilinde göreceğinizi zannetmiyorum. - +1 yıl
@cabukisim1975 hayır suç değil bu işten para kazanamıyorum çünkü ve herhangi birisini kandırmıyorum psikologum diye sadece yöneldiğim bir alanı belirttim ve insanlara yardımcı olmayı seviyorum ayrıca din düşmanıda değilim erkek düşmanıda değilim ortada bir sorun var ise çözümün etik bir şekilde nasıl olduğunu anlatarak yardımcı olurum siz konuyu caydırmışsınız ondan mütevellit size cevap vermedim
- +1 yıl
Fark etmez insanlar burada verdiğiniz tavsiyeleri bir uzman tavsiyesi olarak görüp aynen de verdiğiniz kışkırtıcı tavsiyede imasını yaptığınız üzere suç içerecek şekilde delil bulmak için eşinin telefonunu karıştırabilir veya devlet makamlarına manipülasyon yapabilir...
Nedir yalan ve çarpıtma içermeyen manipülasyon?
Somut olarak anlatın da apaçık olsun...
- +1 yıl
Yanlış çeviri mi olmuş? O ne yaw... senin ana dilin Türkçe değil de İngilizceden Google translate filan mı yapıyorsun?
- +1 yıl
@cabukisim1975 hahah siz olayları farklı bir şekilde lanse etmeye ne kadar meraklısınız. cevap veriyorum sorunuza bir psikolojik rahatsızlığım bulunmuyor MMPI testine göre. ve tekrar söylüyorum kendimi psikolog olarak tanıtmadım ve bunu ısrarla söylememe rağmen bana hala bunu diyorsunuz mitomani bozukluğu olabilir misiniz? sadece bir soru soruyorum kendinize iyi bakın hoşça kalın..
- +1 yıl
Konuyu caydırmak?
Konu nasıl cayar?
Caymak vazgeçmek demektir; konu nasıl vazgeçebilir ki?
Püskoloji ile ilgileneceksiniz önce Türkçe öğrenmenizi tavsiye ederim. Öyle Google translate üzerinden Türkçe yazmaya çalışarak olmaz
Şimdi danışan gelecek ve size "caydım" diyecek siz kimbilir ne anlayacaksınız? - +1 yıl
@cabukisim1975 bakın yine söylüyorum son yorumumda da söyledim size kışkırtıcı tavsiye yapmadım konu açanın zaten ayrılmak istediğini ve bunun için neler yapması gerek tavsiye istiyor telefonu karıştırması bir suçtur ve bunu asla tasvip etmem manipülasyon yaşadığınız bir şeyi karşıdakinin aleyine olmayacak ama sizin işinize yarayacak şekilde yapılır bunlar zararsızdır
- +1 yıl
@noperva1975 Türkiye ile bir ilginizin alakanızın olmadığı çok belli. Bir şeyler öğrenmenize vesile olduysam ne mutlu bana...
Yani hiçbir şey öğretemediysem bir platformda yaşını bilmediğiniz statüsünü bilmediğiniz birine askerlik arladaşıymışsınız gibi dostum diyerek lafa girip 2. tekil şahısla yani senli benli konuşulmayacağını oğlum yaşında bu saygısızlığı yapan kişiye bile bu üslupla konuşmayarak öğretmiş oldum gibi geliyor... - +1 yıl
Muhatabı yanlış oldu maalesef
Türkiye ile bir ilginizin alakanızın olmadığı çok belli. Bir şeyler öğrenmenize vesile olduysam ne mutlu bana...
Yani hiçbir şey öğretemediysem bir platformda yaşını bilmediğiniz statüsünü bilmediğiniz birine askerlik arladaşıymışsınız gibi dostum diyerek lafa girip 2. tekil şahısla yani senli benli konuşulmayacağını oğlum yaşında bu saygısızlığı yapan kişiye bile bu üslupla konuşmayarak öğretmiş oldum gibi geliyor... - +1 yıl
Aramızda bir samimiyet yok... olmayan samimiyeti varmış sayarak konuşmak veya davranmak samimiyete değil laubalilik sınırlarına girer...
Dahası bir adamın fikrini beğenmiyor isen onun ifade ettiği fikirleri kendi tezi ve maddi gerçekliklerle ters düşmüş olarak gösterip çürütürsün.
Sen o fikri çürütecek argümanlar ortaya koyduğun zaman karşındaki kişi saçmalamış durumuna düşer.
Ben orada ne demişim? Erkeğin ilgisi çok kolay dağılabilir. Dağılsın demiyorum ama dağılabilir. Memeli türlerinde erkekler çok eşlidir. Benim cevabımda başka biri bir veri paylaşmış. İnsanoğlu var oldu olalı kadınların sağlıklı şekilde doğurgan şekilde yetişkinliğe eren kısmının tamamı çocuk yaparken erkeklerde bu oran kadınların yarısından da az... türün devamına odaklı içgüdüler vardır ve bunları inkar edemezsin. Bunlar da erkeğe yapabiliyorsan mümkün olabildiğince çok kadınla beraber ol ve üre der zira bu eğilim erkekleri rekabete sokacak ve zayıf erkekler devre dışı kalıp doğal seleksiyon ile türün gücünü korumasını yok olmamasını sağlayacak...
Evet medeniyet kurduk ve bu seçilime ihtiyaç duymadığımız için yasa ve ahlak kuralları ihtas ettik ancak alt beynimiz hala hayvan. Tamam hayvan tarafımızı kontrol altında tutmamız icap eder ama inkar edemeyiz.
Kadınlar daha seçicidir ve daha iyisini arama arayışı hariç kolay kolay aldatmaz... bu da onların doğası çünkü az sayıda yavrusu olacak olan dişi için kalite önemlidir...
- +1 yıl
Erkek aldatması ve kadın aldatması aynı şeydir filan diyerek toplumu gazlıyorlar ve kadınlar da zannediyor ki erkek aldattığı zaman kendisini sevmiyor.
Eski fikirler diyerek aşağı göstermeye çalıştığınız düşünce sistematiği milyonlarca yılın evrimiyle oluşmuştur. Erkek taraftarı filan değildir. Evlilik denen müessese zaten dişil öncelikleri erkeğin yaşantısına sokmak anlamına gelir. Yani toplum zaten binlerce yıldır erkeği dişil önceliklerle biçimlendirme projesi yürüttüğünün farkında olduğu için erkek arada doğasına uygun davranıp içgüdülerüni dizginleyemedi diye ilişki bitmek zorunda gibi bir norm oluşturmamış... - +1 yıl
Sen eğer "dostum saçmalıyorsun" diye saygısız ve bilim dışı bir şekilde cevabıma saldırmak yerine düzgün bir şekilde tartışma başlatmış olsaydın bu ve bunun gibi argümanlar ile tanışacaktın.
O zaman da onları çürütme fırsatın olacaktı. Ama sen ne yaptın? Ben sanki kadına "kilo ver" demişim gibi bir çarpıtma yapma yolunu seçtin ve tartışmaya değil laf atmaya gelmiş biri gibi davrandın...
Bana da gereken cevabı anladığın üslupta vermek düştü
+1 yılEvlenirken kimse kimseye aldatmayacak olduğunun garantisini vermiyor ki. Evlenen kişiler bu ihtimali de göze alarak evlenmeli. Şimdi gelip birileri cümlemden eminim ki aldatmayı savunuyorumu çıkartacak ama demek istediğim bu değil. Kimsenin aldatılmayacak olduğunun garantisi yok. Evlenmeden önce işte bu yüzden maddî imkânların olmadan evlenmemeliydin. Evlilik peri masalı değildir ya da en azından geleceğin ne getireceğini bilmiyorum. Aldatılsam ne yaparım sorusunu herkes kendine sorup ona göre tedbirini almalı.
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız ama olan oldu artık önüme bakmam lazım bebek kreş yaşına gelince calisicam
Gizli Üye(30-35)+1 yılHatayı kendinde ara diye s**** s**** yorum yapanlara iyi bir sövdüm.
Ulan adamın içinde varsa aldatmak Kız ne yapacak. Sihirbazlık mı yapacak.
Ablacığım benden sana tavsiye bir süre Beklemede kal biraz sabret Eğer bu bir iki ay daha devam ederse büyüklerine söyle çözüm bulmaya çalış olmadı boşanırsın.
Çünkü artık İyi insan kalmadı.122 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapacağım şu an çocuk küçük diyr ondan midem bulana bulana katlanmaya calisiyorum
+1 yılEmin ol kanıtın olsun kanitun yoksa suçlama kanıtın varsa mahkemeye başvur. Nafaka işte. Bebeğin içinde devlet ekstre destek vericek. Gecinmene bir müddet destek olur. Çocuk az bişey büyüyünce okula gittiğinde yarı zamanla iş ye yaparsın ek gelir alırsın. Ama dediğim gibi emin değilsen kanıtın yoksa yapma. Babanın evine gitmen ekstra iyi olur. Nafakan ve bebek paranla çok rahat yaşarsın orada. Ailen sana bişey demez. Sana demiştik demek yerine senin o halini görünce destek olurlar aile bu arkadaş değil. Hakkında hayırlısı olur ve inşallah yanılıyorsundur. Bir yuva bozulsun istemem
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah ama maalesef yanilmiyorum hayırlısı olsun :(
Aile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı. Sana önerim; eşini kafanda bitirmen, bebeğinin biraz büyümesini beklemen ve boşanmadan önce kendine (mesleğin yoksa) meslek edinmeye çalışman.. Mesela aşçılık, pastacılık ve saire.. ve saire...
Eğer geri dönemiyorsan, evli de kalmak istemiyorsan kendine bir süre evliyken yatırım yapman gerekiyor.12 Yorumla
Soran+1 yılCanım çok yanıyor gözümün önünde böyle yapıyor beni canım yerine koyuyor kaldiramiyorum
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılKüçük bebeğin var bı delilin yok toparlamaya bak bence. Hamilelik ve doğum sonrası bu adamlar bı sapıtıyor. İçine sindiremiyorsun içinde bı şüphe var anlıyorum ama şu kısacık hayatta sana verilen bir Melekle hayatını zehir etmene değmez. Aldatmayan erkek yok varsa fırsat bulamamıştır emin ol.
09 Yorumla
Soran+1 yılİyide benim zoruma giden beni kardeşiyle aldatması kimse inanmıyor ama konuşmaları yakaladım tavırları da bunu kanıtlıyor sürekli mesajlasiyirlar
Soran+1 yılKonuşmaların ekran görüntüsü var delil olarak
- +1 yıl
Neeee😲😲😲😲
Soran+1 yılEvet maalesef..
- +1 yıl
Nasıl seni öz kardeşiyle mi aldatiyor
- +1 yıl
Ensesttir bu direk boşan kurtul
- +1 yıl
Çüş
Soran+1 yıl@Meliiiikeeee evet
+1 yılZor olacak ama eşinizi seviyorsanız düzelmesi için dua edin. Bazı insanlar bu tür vesveselere kapılıp hata yapabiliyor ve yuvasını mahvedebiliyor. Elbette kimsenin böyle bir şey yaşamasına gönlüm razı değil. Yaşadığınız çaresizliğe dua ile çözüm bulabilirsiniz. Ve psikolojik olarak destek almanızı ve beraber gitmenizi öneriyorum. Hem bebeğinizin sağlıklı bir şekilde, sağlıklı psikoloji de olan ebeveynler içinde büyümesi için öneriyorum bunu da. Size sabır, eşinize de hidayet diliyorum 🌸🤲🏻
119 Yorumla- +1 yıl
Düzelmesi için dua mi edin? aldatıyor diyor saçmaladiğinin farkında misin? Kimse kimseye bu durumda mecbur değil yaşadığı
- +1 yıl
İnanın ne kadar zor olduğunu herkes tahmin edebilir. Zamanında aldatılmış biri olarak söyleyebilirim; aramızdaki tek farkın, bu sorunları yaşayan kadının evli olması. şu an ruhsal olarak çökmüş, kalbi perişan olmuş ve huzursuz, mutsuz olmuş bir insan görüyorum. Ne yaşadığını çok iyi tahmin ediyorum. Bu zorluğu aşarlarsa çok güzel bir yuva olacak, bu zorluğu aşamazlarsa mutsuz bir kadın olarak hayatına devam edecek. Aldatılmanın devamlılığı olursa en son çözüm elbette boşanmak. Kadına yapılan psikolojik şiddet affedilemez. Ancak psikolojik şiddet olduğunu yazmamış, detayını bilmiyorum.
- +1 yıl
Aldatılmanin telafisi olmaz. Eğer boşanırsa mutsuz bir kadın olmayacak onu başkasina değişen bir dangalağa katlanmak zorunda değil çocuğu biraz büyüyünce başka evlilikte yapabilir dediğim gibi katlanmak zorunda değil
- +1 yıl
her şey sandığın kadar toz-pembe değil güzelim. Boşanmış bir kaç kadın biliyor ve tanıyorum. Sandığın gibi değil her şey.
- +1 yıl
Evet eğer bir kariyer sahibi değilse maddi açidan etkilenir ama kimse kocayla doğmadi kocasizda ölmez
- +1 yıl
Tek sahibimiz Allah. Bu dediğine bende katılıyorum. Zalim karşısında elbette susmayacaksın.
- +1 yıl
Bende inançli biriyim ama aldatmanin sineye çekilecek bir tarafı yok amcamin 15senelik evliliği oldu yengem hep alttan aldı hep çırpındı en sonda ise yatakta başkasıyla yakaladı geçen ay boşandılar. Boşanmazsa daha beter şeylerle karşılaşabilir. Dua et demeniz çok saçma tıpkı bir öğrencinin sınava çalışmadığı halde duaya güvenmesi gibi😂
- +1 yıl
@Mandalinakbugu09
İnançlı biri iseniz o inancın erkeklerin aynı anda birden fazla kadını sevebileceği veya en azından birden fazla kadınla cinsel birliktelik ihtiyacı duyabikeceğini kabul ettiğini idrak etmiş olmalısınız...
Dinimiz aldatmaya izin vermez ama kabul edelim ki bizim gibi değil erkekler. Onlar için bu kadar anlamlı değil Babalık ve sadakat bizdeki ile aynı anlamda değil - +1 yıl
şu an senin gibi birine laf anlatmanın ne kadar boş olduğunu fark ettim korkunç bir zihniyete sahipsin kendini böyle avutma cinsel ihtiyaçmiş o zaman herkes birbirini aldatırdı boş yapıyorsun
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣🤣teyzecim korkunçsun tek kelime ile. Biliyor musun dünyada hala normal insanlar var ama sana denk düşmez çünkü sen erkeklerin cinsel ihtiyacı var diyip kendini avutuyorsun hadi baaaay😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
@Mandalinakbugu09
Normal erkek zaten içgüdüleri gereği aldatmak eğilimdedir... içgğdğleri bastırmayı başaran olur; bunu bastırmayı korkusu dolayısıyla başaran vardır;
Korku değilse de imkansızlıklar dolayısıyla mecburen başaran vardır; bastırmayı başaramayan vardır ; bastırmaya hiç çalışmayan vardır...
Biz bir memeli türüy0z ve memeli türlerinde hep erkekler dişi için kavga eder...
Neden diye düşündün mü? Sayıları eşit olmasına rağmen 1er 1er paylaşmak varken kavga ederler ve kazanan dişiyi alır... neden?
Ve neden dişiler değil de erkekler kavga eder? Çünkü doğa kanunu bu:
Doğa erkeklerin hepsine ihtiyaç duymadığı için güçlü olanın birden fazla dişi ile olabileceğini nakşetmiş erkek beynine...
Türlerin güçlü şekilde devamı için erkeklerde bu dürtünün olması gerekşyor yoksa zayıf erkekler dişilere yaklaşıp gelecek nesilleri zayıflatır... Doğa buna izin vermiyor işte; bu sebeple erkekler hep mücadele eder...
Bir antropolojik araştırma insanlık tarihi boyunca doğan her 100 erkekten sadece 19'unun buna karşın doğan her 100 kızdan ise 45'inin çocuk sahibi olduğunu gösteriyor...
Yani bebek veya çocuk yaşta ölenleri ve kısır olanları dikkate almazsak yetişkinliğe eren kadınların hemen hepsi doğum yapmış ama yetişkin olan sağlıklı erkeklerin yarıdan azı dişiye ulaşıp baba olabilmiş...
Bu da 1 erkeğe 2 kadının düştüğünü gösteriyor...
Milyon yıllık gerçekleri yok sayınca yok olmuyor - +1 yıl
Tamam teyze iyi avutmalar
- +1 yıl
Teyzeciğim öğretmenlik okuyorum hem kültürüm hem dilim hemde ahlakim kendinle kıyaslayamazsin bile merak etme erkek düşkünü teyze
- +1 yıl
Teyze git seni aldatan adamlara ihtiyacidir diyip avut kendini bide kahve falı bak🤣🤣🤣
+1 yılaldatıldığını kanıtlayabileceğin yollar ara, sonrasında tazminat davası aç. evlendikten sonra sahip olduğu mallar eğer varsa yarısı zaten senin sayılıyor hukuken. yoksa da sana bu yaptığını kanıtlarsan neyi var neyi yok alırsın öyle kolay değil bu işler. nafaka da alırsın. bence öncesinde iyi bir avukat bul ona danış o yol gösterir. sürünür inş
00 Yorumla
+1 yılAyrılırsan nafaka alacaksın unutma. Harici yakınlaşmak istemiyorsan yenidoğumu bahane et. Biraz sabret ve iyice yol karaktersizi. Belirli bir süre idare edecek kadar para alınca ufak ufak hazırlığını yap. Düğünden gelenleri vs hepsini ailene götür. Sonra ailenle görüş. Direk terk et.
00 Yorumla
+1 yılOlayı kanıtlamanın yolunu bul. Kanıtları biriktirince davayı aç ve bebeği de alarak babanın evine dön. Nafaka ile beraber tazminat davası açarak para alabilirsin. Koy gtüne pisliğin. Ben demiştim diyen olacak olsun ben de yaşamadan bilemedim dersin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTamam da hiçbir şeye rastlamadan yüzde yüz eminim ne demek akla mantığa aykırı resmen. Ne malum senin lohusa depresyonuna girip kafandan bunları kuruntu yapmadığın? Sadece kafanda kurguladığın bi şeyden söz ediyorsun şaka gibi.. Eğer öyle bir şey yoksa çok büyük bir vebale giriyorsun haberin olsun.
11 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmaları hamileyken yakaladım bu mu kuruntu
Gizli Üye(25-29)+1 yılOn tane çocuğunuz olsa da size aynı tavsiyeyi verirdim. Hayatta bazı şeylerin telafisi olmaz, eşiniz sizi aldatarak aramızdaki tüm güveni yıktı ve güven tek kullanımlıktır. Bence çocuğunuzun küçük olması iyi bir şey çünkü bu olanları anlayıp sarsılmayacak. Aileniz sizi sokağa atacak değil, onların yanına gidin. Bir süre sonra kendi ayaklarınızın üstünde durursunuz. Bu evlilik de sizin için ibretlik bir tecrübe olarak kalır.
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin
Gizli Üye(18-24)+1 yılEğer delil istiyorsan bir şekilde senin yanında alkol almasını sağla. Bilinci gitmeye başladığında da telefonunda bir şeye bakacağım diyip telefonunu açtır sonra da delilleri al. Hatta sarhoşken bir şey falan itiraf edebilir belki diye her ihtimale karşın ses kaydını da aç.
11 Yorumla
Soran+1 yılBı deneyim
Gizli Üye(18-24)+1 yılMadem delilin varmis ailen sahip cikip kol kanat gerecekse delilleri goster. Ondan sonra damat yapmaz etmez demezler. Ailenin evine tasinir bosanma davani acarsin. Cocuk zaten cok kucukmus ondan mahkeme elinden alamaz aldatildim diye bilgileri de kopyala hatta her ihtimale karsin elinde bi yedegi dursun. Mahkemeye gosterirsin. Zaten aldatan bi kocaya da mahkeme buyuyunce cocuk vermez. Kafana takma boş ver uzuldugune degmez
03 Yorumla
Soran+1 yılDaha evleneli bir yil oldu onunla evlenmek için herkese karşı geldim şimdi insanların yüzüne nasıl bakıcam babam ben haklıydın dicek oysa ben onun durustlugune hep inanmistim
Cevap sahibi+1 yılKendini suclamayi birak. O kocan olacak serefsizin sucu. Sana sahip cikmayi bilecekti.
Cevap sahibi+1 yılŞu an onemli olan cocugun ve sensin onu bunu birak cocuguna kendine odaklan bu hayatta ikinizden daha onemlisi yok
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa şu seni suçlamıyorum ama bakımlı ol erkeklerin gözü kayar diyen eleman ffffs mıdır nedir bir problemin mi var 12 yaşında misin yoksa cinsiyetin mi farklı anlamadım? Bir kadın doğum yaptıktan 1 ay sonra ne kadar bakımlı olabilir bunu dusunemiyor musun yaptığın yoruma bak kadın bir ay önce doğum yapmış bakım diyorsun bebeği mi emzirsin onla mi ilgilensin daha lohusalık var bakım mi yapsın sezeryansa onun acısını mi çeksin toparlamayi mi beklesin yaptığın yoruma bak umarım 10 yaşında falansindir bu kadar saçma bir yorum yapılamaz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek içinde Kadın içinde aynı tavsiyeyi doğrudur. Çocuk var maalesef ki dişini sıkmak zorundasın Ama bahsettiklerine göre Fiziksel aldatma var gibi görünüyor. Muhtemelen sana bağlı ama uçkurdan arayışa girmiş olabilir. Erkek çoğu zaman fiziksel aldatmaya gider.
10 YorumlaKocan sana yansıtana kadar bilmiyormuş gibi davran. Bu süreçte delil toplamanı ve para biriktirmeni öneririm. Ayrıca Aldatmaların büyük çoğunluğu bu süreçte olur. Emin ol en sadık görünenler bile aldatabilir. Bunu sadece sen yaşamamış olacaksın. Eğer iyi bir işin varsa kendini iyi hissediyorsan boşan. Ama yoksa görmedim duymadım demeye devam. Çok korkunç dimi ama ben hayat kadar acımasızım. Ve sana boşan diyenlere aldırma herkesin hayat dinamiği farklıdır.
44 Yorumla- +1 yıl
Acı ama her kelimesi doğru maalesef.
- +1 yıl
Oha ya
eli yüzü düzgün konuşmasını bilen ya da varlıklı değerli görülen Erkeklerin %99'u en az birkere aldatır oyüzden istersen affettim de yüzüne sonra arkasından aldat gitsin. evlilikte aşk zaten max 5 yıl sürer.
014 Yorumla
Soran+1 yılDoğru diyorsun
- +1 yıl
Kadınlar ve erkekler biyolojik olarak çok farklılar. Kadınlar ayın belirli zamanları istekli olurken erkekler bu azgınlığın 10 katını ayın her günü yaşar. erkekler biyolojilerinden dolayı seksi kadınlardan 10 kat daha fazla düşünür. Erkekler 30lu yaşlarının ortalarından sonra tekrar Hormonları yükselmeye başlar. çünkü biyolojik olarak erkekler birden fazla kadını hamile bırakma içgüdüsüne sahiptir Erkekler seks yaptığı kadına duygusal olarak bağlanmaz. Bu yüzden toplumlar erkeklerle kadınlara seks konusunda farklı yaklaşır
- +1 yıl
Ben her gün istekliyim seks bağımlısı da değilim istisna da değilim erkekten az olduğunu da düşünmüyorum bu isteğimizin
- +1 yıl
Bahane onlar
- +1 yıl
Ay bahane zaten bunlar öyle bir şey yok
- +1 yıl
@Soruüreten bu istek kaç defa seni tanımadığın bir erkeğe yanaşıp sohbet başlatmaya itti.
- +1 yıl
Oha aldatma potansiyeli olmayan adamı çekici bulmaz mı ahahahahahahahah ay çok komiksin kandır kendini böyle
Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Herkes hak ettiğini yaşar intikam almak istiyorsan sende aldat yaratılışının getirdiği acizlikle para peşinde düşme daha küçük duruma düşersin alfanın himayesi altına girmişsin en iyisi o bebeği büyütmeye bak derim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Nafaka talep. edersin bosanirken tabi ki hakkım var. Bir işe girip hayatına devam da edebilirsin ailen destek olursa. Ama önce emin ol net ol eşinden
061 Yorumla
Soran+1 yılGözümle görmedim ama cinsel konuşmalar o şeyin olduğunu bariz kanitladi ama inkar etti ickiliydim diyo
- +1 yıl
Nafaka sömürüdür erkeğin sömürülmesine karşıyım.
- +1 yıl
nafaka az olur tazminat davasıda aç yıpranma payı
- +1 yıl
@Abazanyalı o nafakayı ödeyeceksiniz s! kile s! kile
- +1 yıl
@Soruüreten biz niye tecavüze uğruyoruz siz uğrayın.
- +1 yıl
seni gxtndn shr1m
- +1 yıl
öyle bi suç yok
- +1 yıl
djfjfkf tabikide yok ayrıca söz konusu eşi
- +1 yıl
hırsızlar bile serbest ülkede telefon karıştırmaya mı verecekler cezayı
- +1 yıl
yasada öyle bi kural yok
- +1 yıl
ülkede adamın kafasını baltayla yaran serbest ne konuşuyon ya
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan serbest bırakıldı haberleri tutuksuz yargılama demek... bunu basın "cezasız kaldı" diye aktarıp infial yaratmayı seviyor rating uğruna...
Zaten yargılama süresince sanıkların tutuksuz olması esastır.
Onlar sonra mahkeme aşaması bitince tıpış tıpış hapse giriyor ama basın o haberi vermiyor tabi ki zira ilgi çekmiyor...
Dediğiniz gibi olsa bu ülkedeki yetişkin her 100 kişiden biri hapiste olmazdı...
İnsanları yanlış yönlendirmeyi bırakın. Eş telefonu karıştırıp ekran görüntüsü alıp saklamak hapislik suçtur ve ispat edildiğinde asla cezadan kurtuluş yok. - +1 yıl
valla hiçte öyle olmuyor cezasız kalıyor bizim bi yakının oğlu da araba kazasında öldü karşı taraf suçlu olduğu halde ceza almadı para cezası verdiler az bi miktar o kadar uğraşmasına rağmen
- +1 yıl
teksas gibi ülkede olduğunu unutmuş gibisin
- +1 yıl
aman 3 ay yatar çıkar insan öldüren bile o kadar ceza almıyor
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan cezaevlerinde 300bin insan var;
Cinayet oranında mesela dünya ortalamasının çok altında olmamza rağmen en hapishanelerinde en çok insan barındıran 6. ülkeyiz...
Nüfusa oranla en fazla insanın hapiste oldupu ülkeler sıralamasında ise 12. yiz...
Çok suç işlenen bir ülke de değiliz suç oranında 12. Değil 14. sıradayoz ve genelde hafif suçlar bizde daha çok. Cinayet oranında dünya ortalamasının çok altında Türkiye ama ona rağmen cezaevlerindeki insan sayısının nüfusa oranında 12. Sıradayız - +1 yıl
onların nüfusu fazla olduğu için az
- +1 yıl
habercileri içeri attıkları için
- +1 yıl
ondan mı etrafta 22 suç kaydı olanlar elini kolunu sallaya sallaya dolaşıyor , hırsızlar dans ederek kuyumcu soyuyor
- +1 yıl
85 milyon insan olduğumuza göre hesab et bakalım
- +1 yıl
daha mı uzun yatılıyor dkdkfkfkd 7 kediyi öldüren kişi 3 ay ceza aldı Amerika'da aynını yapan 1 kediyi öldüren kişi 7 yıl aldı
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan zaten 85 milyona göre hesap edilince öyle çıkıyor... 85 milyon nüfusa göre suç oranında 14. yüz hapistekilerin oranında 12. yiz... cinayet sayısının nüfusa oranı ise dünya oratalamasının yarısı...
referansınız kedi mi?
Norveçte 100 insanı öldüren de 20 sene hapis cezası aldı; ona ne diyeceğiz? - +1 yıl
norveçte suç oranı düşük ona ne dicez
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan
Düşük değil demedim ki... demek ki yüksek ceza suça engel değil düşük ceza da suçu teşvik etmiyor... amerikada cezalar bizden ağır ve suç oranı da bizden yüksek...
Biraz objektif değerlendirmeye ne dersin? Sadece ülkeyi kötülemek için değil de biraz olayı anlamaya çalışsan...
Rakamları eğip bükmeden değerlendirsen - +1 yıl
yav hee hee
- +1 yıl
suç oranı düşük olduğu için cezaları az zaten suç yüksekse ceza da ağır olur
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan
tamam işte aynen de ben de öyle diyorum... türkiyenin suç oranı yüksek olduğu için cezalar norveçten düşük; ama suç oranı amerikadan düşük olduğu için de cezaları amerikadan az... burada gariplik nerede?
yani eğer tezin suçların ceza ile düşürüleceği ise norveç cezaları düşük olmasına rağmen suç oranı da düşük yani cezaya gerek kalmamış...
ama diyorsan ki suç oranına göre ceza ayarlanmalı; o zaman da yine türkiye suç oranında (nüfusa oranla suç adedi) dünya 14. cüsüyken hapisteki insanların nüfusa oranında dünya 12. si...
bunu türkiyedeki suçları8n daha ağır olmasıyla açıklayamazsın çünkü cinayetlerin nüfusa oranında dünya 105. si filanız yani orada aksine çok düşük seviyedeyiz...
demek ki verili suçlara göre türkiyede innsanlar başka ülkelere göre daha fazla hapis yatıyor - +1 yıl
norveçten düşük falan değil bizde ceza yok neresini anlayamadın bunun
- +1 yıl
hâlâ idda ediyor bi de ya inanılır gibi değil
- +1 yıl
85 milyon insanda sadece 350 bin kişinin mi suç işlediğini işleyebilceğini sanıyon sen
- +1 yıl
neyse ya neye inanırsan inan bi gün başına bişi gelip o kişi serbest kalınca anlarsın var mı yok mu
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan
serbest kalabilir delil yoksa her ülkede insanlar serbest kalıyor... bir kişinin 10 kişinin veya 100 kişinin suç işleyip serbest kalması o ülkede ceza yok demek değildir ki...
hukuk devleti demek bir insanın suçu işlemiş olma ihtimali %99 ise o kişinin beraat etmesini gerektirir; hatta bu ülke amerika ise %99 suçlu gibi görünen kişi beraat ettirilmek zorunda olunduğu gibi eğer %99 suçlu olduğu gösterildiği için yani %100 ispat edilemediği için beraat ettirilen kişi için daha da dava açılamaz; hatta yeni delil bulup %100 haline de getirsen o adamın yargılamasında suçlu olduğu %99 oranında gösterilmiş olup beraat ettirildiği için o kişiye bir daha suçlama yapılamaz...
hatta amerikada bunu şöyle izah ederler... bu adamın suçlu olduğu %100 oranında ispat edilemeyip beraat etti mahkeme sonrasında bası toplantısı yapıp suçunu itiraf etse bile yine bu suçtan bir daha yargılanamaz..
12 jüri üyesi oluyor ve 12 jüri üyesinin tamamı içlerinden en ufak bir "suçsuz olması için minicik bir ihtimal olabilir mi?" düşünmek vce en ufak bir suçsuz olma ihtimali olmadığından emin olmaz zorunda - +1 yıl
Diyarbakırda köyde delil olduğu halde tecavüzcü serbest kalınca 15 yaşındaki çocuk intihar etti savunma lan artık bana bunları
- +1 yıl
dava dosyasını haberde gösterirler mi sence sen nerden biliyon o zaman ülkede o kadar suçlu olduğunu hepsinin siciline mi baktın
- +1 yıl
çocuk boşuna mı intihar etti serbest kaldı diye tecavüzcüyü mü savunuyon lan sen
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan
ben olay olay bilgi vermiyoreum ki istatistikler bunlar... sen beraat etmiş birine "suçlu" damgası vuruyorsun...
ben suçlu bulunmuş birine suçsuz veya suçsuz bulunmuş birine suçlu demiyorum...
tecavüzcü demem için delil nedir diye soruyorum sana... intihar etmiş olması o kişiyi suçlamaya tecavüzcü saymaya delil midir sence? - +1 yıl
delil olduğu halde diyorum zaten dimi
- +1 yıl
bütün köyde biliyormuş saklıyormuş
- +1 yıl
bu konuda sabıkasıda da var
- +1 yıl
geçip sana avukat gibi delil sunacak değilim
- +1 yıl
yazamam ban yer
- +1 yıl
Allah Allah aklı başında biri olsan tecavüzde ne gibi delil olur bilirdin zaten sana bişi anlatmaya çalışmıcam aç haberi oku herşeyi hazır önüne bekleme
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan
o intihar olayında eldeki tek şey kızın intihar mektubu. Bu bir insanı hapse atmaya tabi ki yetmez. Amerikada tecavüz i, ddiasında bulunanlar gidiyor şikayet ediyor, ifade veriyor, mahkemede tanıklık ediyor ve suçlu kararı anca çıkıyor...
hatta bu ifade verenlerin bir kısmının sadece o adamı 10 sene hjapis yatırabilmek için yalan ifade verdikleri delil ürettikleri sonradan ortaya çıkıyor adamları o zaman senelerce hapis yattıkları yerden çıkarıyorlar...
durum böyle iken gidip şikayet etmek yerine intihar edip mektup bırakan birinin o mektubu üzerinden tecavüz suçlaması yapılıp bir adam mahkum ettirilemez. Bu olayın böyle yaşandığına dair somut delil lazım...
basının goygoyuna geliyorsunuz - +1 yıl
eldeki tek şey dediğin sperm kalıntısıda var suç kaydı da var uydurma
- +1 yıl
o zaman nasıl oluyorda iftirayla hapse girenler oluyor
- +1 yıl
neyse ne tecavüzcüyü savunan biriyle bişi tartışmam ben istediğin kadar idda et gerçekler asla değişmez
Gizli Üye(30-35)+1 yılBeni linçleyecekler ama gözünle görmediğin bişeye emin olma kocana güvenmeyi seç gebelikti lohusalıktı derken böyle kafa karışıklığı olabiliyor ben sanal olduğunu düşünüyorum maksimum ailene yazık etme al karşına konuş
15 Yorumla
Soran+1 yılBı kaç kere annemgilde kaldım eve gittim kapıyı açmaya çalıştım arkadan kitlemis eve birisini almadigi ne maglum guvenmiyorum
Cevap sahibi+1 yılAynısını yaşadım muhtemelen görüntülü chat sitelerinde geziyordu ben karşıma alıp konuştum yetmedi abisine anlattım durumu çekip gittim 3 gün babamda kaldım oğlum da bebekti henüz o zaman ama beni sevdiğine ikna etti ağladı söz verdi bidaha da hiç şüpheli bir hareket yapmadı eğer eşine inanıyorsan bi şans daha ver derim ben pişman değilim bu yüzden arası açılan çok var, yıkmak kolaydır yapmak zordur yuvana sahip çık akıllanır umarım
Soran1 yılBen konuşamıyorum ki karşıma alınca direk sinirleniyor bağırıyor bana
Soran1 yılAma alttan alınca gayet iyi
Cevap sahibi1 yılEvet aynı işte şuçlu psikolojisi üstüne gitme, biliyorum sen de gurur yapıyorsun ama eşin de mahçuptur çünkü bi hata yaptı bunun farkında sessiz kal çabalarsa bi şans ver derim çocuğunuz var kavga dövüş zamanını geçtik artık olgunluk lazım
+1 yılEğer boşanmayı düşünüyorsan ki bence düşünme cocugun var eşine söyle kendini düzeltsin eğer boşanmayı düşünürsen de delil toplamak zorundasın bir yazışma ss i arama dökümanını ya da fotoğraf
13 Yorumla- +1 yıl
Bazı erkekler pişman olabiliyor çevremde örnekleri mevcut ayrıca kadının şu an küçük cocukla neyapmasını bekliyoruz
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılDelil aramayi birak kendi hayatına odaklan. Sana iyi davrandıgi sürece ailenin yaninda kaldigini farzet ondan kafands bosan. sonucta ailenin yanina gidince o kadinla bulusmayi. kedmeyrcek. ailenin evindeymis gibi takil cocuguna bak.
20 Yorumla
+1 yılBir yerde patlak verir illaki ortaya çıkar bence aldattığını anladıysan ortaya çıkması uzun sürmez çıkmadı diyelim ailenle konuş bir çözüm arayın
00 YorumlaEmin olmadan bişey çaktırma. Mutlaka emin ol ondam sonra ağzına sıç. Ama delil önemli olacak mahkemede
01 Yorumla
Soran+1 yılEkran görüntüsü var
Aile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı. Şifresini bilmiyorum ne demek ya sor öğren sakladığı bir şey var belliki. Zaten başında şifre olayı olmayıp sonradan koyandan korkun. Dikkat et sütün kesilmesin bebeğinin hakkına girme..
00 Yorumla
+1 yılÇaresizlik hakim. Çaresizsin.. Yuzde yüz eminim ama delil arıyorum diyorsun.. Yuzdeyuz emin olmak için senin bir delilinin olması gerek zaten. Telefonunu saklıyor şifreyi bilmiyorum diyorsun.. Guven problemi yaşıyorsun yani.. Aileyede açıklayamiyorsun en çok ben istedim diye.. Hersey iyidi diyorsun. Hersey iyiyken zaten problem olmaz.. Esine bu kaygılarını anlatmak yerine niçin bu şekilde hareket ediyorsun?
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Boşanırsan nafaka olarak alabilirsin ama aldatıldığına elinde delil olması gerekiyor öyle boşanıp nafaka alma şansın var.
01 Yorumla
Soran+1 yılVar ekran görüntüsü var elimde
+1 yılVesvese kadınlara şeytanla işbirliği yapmasıdır gördün mü yavrum görmedin o zaman kafanda kurgulama saçma sapan şeylerinde peşine düşme
04 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmaları gördüm birbirlerine resim atmışlardı daha nasıl vesvese olabilir ki bu
- +1 yıl
Bunu eşine sordun mu O zaman ne bunlar diye
Soran+1 yılİçki almıştı o gün haberim vardı o kafayla yazdgini söyledi
- +1 yıl
İradesizligine kılıfı hazır tabi
Aile & Toplum konusunda 640 cevap paylaştı. Verirler. Nafaka ödemek zorunda. Nafaka da bebeğine bakman için yeterli bir miktar. Hem çoğuna hem sana Nafaka ödemek zorunda yasal olarak hakkın bu
06 Yorumla
Soran+1 yılAnladım peki bebek bende mi kalir zaten daha küçük
Soran+1 yılAnladım
Soran+1 yılİnşallah bebeğim oldu keşke yapmasaydim diyorum ama bu sefer de rabbimin gücüne gider
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılDelil bulsan ne sen eminsin bitmiştir gerekeni yap terk et bu karakteri olamayan ihanet eden bir yaratıkla ne işin olur ceheneme gitsin …
10 Yorumla direkt bitirip ailenin evine gideceksin gidemiyorum diye bir şey yok, nasıl bakabiliyorsun bu şekilde yüzüne
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılEmin ol önce ya da direkt konuş itiraf eder zaten azıcık karakteri varsa
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılNiye vermesinler para. Sen bosalcaksin tazminat ve nafaka iateyeceksin. Aldatmasini biliyor odesin parasini
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Eğer bir kez susarsan, sürekli olacak... herseyi göze al ve bitir... bitmesede iyi bir ders olur sanırım.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 465 cevap paylaştı.
+1 yılGeçmiş olsun.. yanlış kararlar üzüntüye boğar insanı düşündüğün gibi çıkmaz inşallah durumun sonra dan..
00 Yorumla
+1 yılYa kolay boşanmaktan bahsediyorsun.
Ortada çocuk var.
Sana şiddet uyguluyor mu?
Bi sakin ol.
00 Yorumla
+1 yılHahahahahahaha işte böyleleri aldatılır arkandayım dostum beline kuvvet.
Keyiften dört köşe oldum yeminle.
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAldattığını kanitla anladığını belli etme dava aç nafaka alabilirsin yani kanitlayamazsan bile alabilirsin calismiyorsan vs cocuk için mahkeme yüksek ihtimal nafaka bağlar
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılAblacığım önce avukattan akıl a l. Mahkemede nasıl bir delil sunarsam kabul olur ve boşanma sonrası donuna kadar alır mıyım diye sor
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı. Delil bulduğun zaman kararından emin ol aksi takdirde kafanda sürekli kurup delirirsin.
07 Yorumla
Soran+1 yılDelil var ona rağmen inkar ettiler bende bebeğim var diye sesimi çıkarmıyorum yüz yüze bakıyoruz
Soran+1 yılEvleneli de bir yıl oldu aileme bişey anlatamıyorum
Soran+1 yılDelil var ama inkar ediyorlar daha sağlam bişey lazım gözümle görmek gibi mesela mesajlar için alkolluydum dedi çıktı
Soran+1 yılNasıl yani
Geçmiş olsun.
Evlenirken neyine bakarak evlenmistin
04 Yorumla
Soran+1 yılSevdik 8 yıl sevgili kaldık bide
Soran+1 yılBı sabah telefonuna bakacağım tuttu mesajları gördüm birlikte olmuslar
Bebeğin için mücadeleni bırakma Allah yardımcın olsun
04 Yorumla
Soran+1 yılAmin inşallah
Soran+1 yılNe kadar oluyor ki
Bebeğinizin yaşı önemli değil. Asla kabullenmeyin. Kendinize saygınızı kaybetmeyin.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 432 cevap paylaştı. Çık adamın karşısıns ağzına s*ç. hesap sor. Aldattığını da kanıtla nafaka al
00 YorumlaLütfen ailene yük olma hele bekar kardeşlerin varsa onların hakkına da girersin. Bebeğin büyüyene kadar idare et daha sonra kendine bir iş bulur bebeğini annene bırakırsın. En doğru zamanda da boşanırsın
01 Yorumla
Soran+1 yılAbim ablam var ikiside evli
Gizli Üye(30-35)+1 yılNasıl bu kadar emin olabiliyorsun kardeş iyice araştırdın mı? Yeterince emin olmadan aceleyle karar verme doğum vs bunlar seni psikolojik açıdan biraz yormuş olabilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEkonomik özgürlük önemli bakıyorum çevremde kızlar bir acele ediyor beni seviyor falan erkekler elde ettikten sonra gözü çoğunun dışarıda. Sırf var ya eşine mal kalmasın diye başkasının üstüne yapan var. Kuma getirmek isteyen erkek var yani. Boşansan kaldın ortada
01 Yorumla
+1 yılBir de daha sonra kendine onsuz güzel bir hayat kurmaya çalış.
00 YorumlaBebeğinin biraz toparlanmasını bekle. O zaman çalışacak ve kendini boşanmaya hazır hissedecek gücü de bulursun
10 Yorumla
+1 yılaskim adina üzüldüm yorumdakilerde cahil kafasiz erkek milleti. Hiç yüz verme isteklerini karşılama birkaç ay. Cocuk olduktan sonra is zorlasiyor tabiki bosanip bosanmamak sana kalmis :(
13 Yorumla
Soran+1 yılCanım çok yanıyor kimse anlamıyor gerçekten
- +1 yıl
boş ver abla sen onlari takma cocugun kucuk elinden de birsey gelmiyor anliyorum ben seni kac yasindasin
Soran+1 yıl24
+1 yılEn iyisi yapiyor senin kadina cunku onun boyle olmasini sen istedin yuz verdikce tepene cikti alfa iste ne bekliyorsun betalara yuz vermedin beter ol insallah
128 Yorumla
Soran+1 yılNe biçim insansınız siz ya
- +1 yıl
Beni hiç ilgilendirmez biz burada aci cekiyorsak sizde cekeceksiniz
- +1 yıl
kadın kadınsa aldatmalı erkekler saygıyı hak etmez bunu kafanıza sokun
- +1 yıl
Sizde haketmiyorsunuz bencilsiniz
- +1 yıl
Ben sana bir suru ornek atiyim
- +1 yıl
asıl siz hak etmiyonuz klasik tc erkeği
- +1 yıl
bende atarım
- +1 yıl
Ediyoruz ama siz vere vere bize saygisizlik yapma basladiniz bizde kendimizi geri cektik sizde evde kalip dokun ya da sizi aldatan erkeklere devam ozguveniniz iyice hirpalansin ki ki biz goruyoruz ve uzak duruyoruz
- +1 yıl
hee hee bizde onları kullanıp aldatıyoruz zaten hiç masum rolü yapmayın hepiniz aynısınız bukalemun karakterliler
- +1 yıl
Acik konusmak gerekirse ben sana inanmiyorum neden biliyor musu profilinden belli o saçma yarisi o kadar abartmissin ki kendine saygin kalmamis ister bir pskiloga git
- +1 yıl
saygıyla alakası yok hak ettiğiniz değeri veriyoruz adam olun o zaman kuyruk sallamayın
- +1 yıl
Hakettiniz degeri alinca simariyorsunuz ve sayginizi çoktan yitirmissiniz o yuzden kadinsal durtulerin bana artistlik yapma cunku yok annelik yok sevgililik yok karilik hic yok sadece money ve para tapan sanat eserlerinden farksizin tecrubeyle sabittir
- +1 yıl
olmayan tecrübe mi
- +1 yıl
Savunma mekanizman guzelmis her zaman aynı oyunu oynuyor musun
- +1 yıl
🖕🖕🖕
- +1 yıl
Bu arada izin al da yaz tamam mi benim yorumuma
- +1 yıl
sana fikrini sormadım ucube
- +1 yıl
saçma sapan lafların beni ilgilendirmiyor
- +1 yıl
Sormasin da zaten sorarsan da cevabini sert bir ekilde veririm
- +1 yıl
Tamam haklisin sen tamam mi yeter sus
- +1 yıl
Oh be sonunda sustu annem sagolsun
- +1 yıl
kes lan
- +1 yıl
Kabus geri dondu
- +1 yıl
Ne kadar korktum anlatamaz kaburga kemigi
- +1 yıl
sen çok komiksin ya tek kişilik gösteri yapsana seni anca sen izlersin
Gizli Üye(18-24)+1 yılZaten erkeklerin bazilari evlenince değişiyor orspuuucocuklari bu yüzden hemen bebek yapmalik saçmalik 2 hatta 3 yıl beklenmeli
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDüşünmek ayrı canım. eğer kesin aldatıyorsa belgele kanıtla mahkemeye ver. hem velayeti alırsın hemde aylık ödeme alırsın boşandığın adamdan
00 Yorumla
+1 yılYa diyecek bişey bulamıyorum ama insan illa kendini belli eder böyle biriyle evlenmen üstüne çocuk yapman senin tercihindi.
13 Yorumla
Soran+1 yılHiçte belli etmedi hep seviyor gibiydi inan bana
Soran+1 yılHamileliğimin sonunda öğrendim ne yapabilirdim
- +1 yıl
Bisey sorsam olur mu
Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. çocuk varsa bekliceksin mecburen belki düzelir yapcak pek bişi yok şu durumda
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKocanın sigortalı işi varsa nafaka alırsın bide dulluk maaşı
00 Yorumla
+1 yılGizliden para biriktir bir süre, altın ya da döviz yap. Kendini güvene al. Sonra boşanmayı düşün. O arada sen de ona yalandan ilgi göster.
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir bu
çocuklu kadınlar kendini hayata kapatıyor.
erkeklerde dul kadınlarla sadece sevgili olur.
evlilik olsa bile uzun sürmez gözlemlerim bu şekilde
çevremde bu durumda çok kadın var00 Yorumla- Devamını Gör (58)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer