Arkadaşlar soru detayda, ben mi eşim mi sizce kim haklı?

Biz 6 yıl önce severek evlendik , henüz çocuğumuz olmadı , o mutlu olsun diye ben onu hiç kırmadım saygı ve sevgimi hiç eksik etmedim , onu ilgisiz bırakmadım , yeri geldi gecemi gündüzüme katıp evimin ekmeği için çalıştım ve mümkün oldukça birşeyini eksik etmemeye gayret ettim , Allah var o da bana saygılıydı , benim sevgi dolu davranışlarıma aynı şekilde karşılık verdi , müsrifliği yoktur , hatta geçen yıl araba aldık ve araba alırken dişinden tırnağından biriktirdikleriyle bana destek oldu , onun da hakkını yiyemem , yani hep ben iyiydim o kötüydü dersem haksızlık olur ! Babasının vefatı sonrası annesinin bakımını üstlendi annesinin evinin ihtiyaçlarını annesinin bütçesinden karşılayarak hem annesinin evini çekip çeviriyor hem de bizim evimizin işlerine koşusturuyor ! Okullar kapanınca ablası çocuklarıyla birlikte annesine geldiler , bugün de "hayatım normalde zaten her gün gidiyorsun bugün de işyerimizin işlerinde bana yardımcı ol lütfen , zaten ablan annenin yanında , bu da bizim ekmek teknemiz , bana yardımcı ol da işlerimizi halledelim" diyerek yardım istedim , o da bu isteğime "anneme gideceğimi adın gibi biliyorsun beni bekliyorlar" diyerek ters cevap verdi ve tartıştık ! Sonra da hiç bir şey söylemeden çekti gitti ve saatlerdir aramadı bile ! Biraz uzun olmuş olabilir ama sizce kim haklı?

Arkadaşlar soru detayda, ben mi eşim mi sizce kim haklı?
Cevapla