Hayatındaki narsist kim? sence sende narsist misin?

Bir psk ropörtajında sürekli sağlığınızla ilgilenmeniz bile narsistlik alameti demişti... Bir şeye fazla fazla tapmak birine veya kendinize... Benim annemde babamda narsist ve benimde olmama ihtimalim yok... Kişillikler baskı altında ortaya çıkar henüz bende çıkmadı ancak bende olmada bile gördüğüm ilk tipler iki narsist ve beynim bilinçsizce seçtiği kişilerde öyle oluyor... Bu yüzden hayatıma kimseyi almadım uzun zamandır.. Babam öyle narsist ki annem sadece on sevsin diye bizi bile sevmesine izin vermedi tüm insanlardan arkadaşlarından , ailesinden , kendi ailesinden ve bizden bile soyutladı... Annem ise kendinden başkasını sevmedi ve herşeyi ben biliyorum kafasında oysa ikisinin de eğitimi bile yok...
Hayatındaki narsist kim? sence sende narsist misin?
Cevapla