Hayat neden herkese karşı eşit değil ve adaletsiz?

Cidden yoruldum. Çevremdeki herkes maddi olarak benden iyi koşullara sahip. Benim babam bile yok. Annem hasta mesleği yok. Allah var beni büyüttü. Ama çok zor şartlar altında. Çok yoruldum. Bana ileride kalacak hiçbir şey yok. Her şey için çabalamak zorundayım. Tüm kuzenlerimin dedelerinden falan onlara kalacak evleri her şeyleri var. Hepsi hayatını yaşıyor. Tüm yaşıtlarım. Ben evde gençliğimi çürütüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse sorumu bile cevaplamiyo
Hayat neden herkese karşı eşit değil ve adaletsiz?
Cevapla