Ablamın kalbini kırdım. Kendimi nasıl affettiricem?

Bahsettiğim kişi ne öz nede üvey ablam. Staj yaptığım yerde tanıştığım beni öz kardeşinden daha çok seven bir ablam. Benim için neler yaptı. Ama ben omun kalbini kırdım 2. Kez. İlkinde bana sırrını söylemişti ağzımdan kaçırdım başka birine söyledim. Beni affetti ama ben baa hala küs sandım. Morelini bozacak mesajlar attım. En son whatshapptan başka biriyle konuştuğunu gördüm. Pireyi deve yaptım. Dün en sonunda patladım bu konuştğun kişiye gıcık oluyorum dedim. Ve büyük bir suç üstüme kaldı. Ablam tüm şifrelerinin yazılı olduğu defteri benim ellme izin verirdi. Birisi onun facebook ve telefon ayarlarıyla oynamış suç bana kaldı. Sifreyi sadece sen biliyosun dedi. O konuştuğum kişiden nasıl haberin oldu dedi. Ne dediysem inanmadı yalan konuşuyosun dedi. En son bu 2. Hatandı sana çok kırıldım seni çok sevdiğim için affediyorum dedi.3. Hatanı kabul etmem dedi. Şimdi telefonlarıma bakmıyor. Ben bir şey yapmadım ve tüm suç bana kaldı. Kanıtlarım omadan inandıramıycam onu çok kızdı bana. Onun kalbini nasıl kazanıcam tekrardan bilmiyorum. Ne yapayım şimdi nasıl davranıyım bilmiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
lginç bişey buldum. Daha önce ablama kurabiye
yapmıştım ve çok beğenmişti. Aşağıdaki video da
olduğu gibi kurabiyeler yapıp abla beni affet gibi
cümleler yazsam nasıl olur. Biraz pişmanmışım
gibi davranırım. Gözlerime soğan sürer ağlıyomuş
gibi yaparım. Nasıl olur beyler. Çicek falan da alsam olur mu?1 hafta kadar bekliycem unutsun beni
biraz.

http://m. y outube. com/watch? v=tQWUhOkayzE
Ablamın kalbini kırdım. Kendimi nasıl affettiricem?
Cevapla