Zengin ortamda da olsam içimdeki semt kızı enerjisini atamıyorum, bu durumu nasıl aşabilirim?

Ben hem varlığı hem yokluğu bilen insanım. Maddi durumumun çok iyi olduğu zamanlar da oldu çok kötü 20 tlye muhtaç olduğum zamanlar da oldu ama ne olursa olsun içimdeki bu semt kızı enerjisini atamıyorum. Mesela zengin bir arkadaşımın evine gittim diyelim. Oturduğu yer Ataköy Nef rezidans diye geçiyor. Bir diğer arkadaşımıza telefonda evi tarif ederken navigasyondan Ataköy şu şu adres diye tarif ediyor, ben hemen diyorum ne Ataköy'ü ya sen Ataköy diye geçtiğine bakma Yenibosna metrobüsten inip karşıya geç orası işte daa deyiveriyorum. Ya da mesela onlarla kız kıza konuşurken onlar kaprisli zengin kızları gibi konuşuyor, mesela bana soru sordular diyelim ben konuşurken mutlaka yok oğlum öyle değil gibi semt kızı enerjisiyle cevap veriyorum. Benim de maddi durumum iyi olsada içimdeki semt kızı enerjisini atıp kaprisli zenginler gibi bir ağırlığa hiç sahip olamıyorum. Bu durumu nasıl aşabilirim?

Zengin ortamda da olsam içimdeki semt kızı enerjisini atamıyorum, bu durumu nasıl aşabilirim?
Cevapla