Hayati yasamak istiyorum ozgurlugu yasamak istiyorum nasil yapabilirim? enerjim var BOLzamanimVARama hep kisitlanmis hisediyorum?

Unide okuyorum 20yim annem ve erkek kardeşim de aynı yerde hem okuyoruz hem kalıyoruz yazın da yine aile evindeyim ne sosyal çevrem tam olarak var ne de daha önce sevgilim oldu

Ben kendime yatırım yapmaya başladım spora diyete sağlıklı yaşamaya başladım İngilizceyi bırakmıştım tekrardan kitaplar okumaya bu konuda gelişmeye başladım iyi ortalama bir seviyede Şu an

Kendim için iyi ama enerjim bitmiyor benim hergun baktım6 saatim boş ve hayatı hiç yaşayamıyorum sanki

Çok sıkışmış bazen hafif mutsuz bazen de gençliğime yazık ediyor gibi düşünuyorum zaman enerji var ama hep eksik hisediyorum

Hayati yasamak istiyorum ozgurlugu yasamak istiyorum nasil yapabilirim? enerjim var BOLzamanimVARama hep kisitlanmis hisediyorum?
Cevapla