Unide okuyorum 20yim annem ve erkek kardeşim de aynı yerde hem okuyoruz hem kalıyoruz yazın da yine aile evindeyim ne sosyal çevrem tam olarak var ne de daha önce sevgilim oldu
Ben kendime yatırım yapmaya başladım spora diyete sağlıklı yaşamaya başladım İngilizceyi bırakmıştım tekrardan kitaplar okumaya bu konuda gelişmeye başladım iyi ortalama bir seviyede Şu an
Kendim için iyi ama enerjim bitmiyor benim hergun baktım6 saatim boş ve hayatı hiç yaşayamıyorum sanki
Çok sıkışmış bazen hafif mutsuz bazen de gençliğime yazık ediyor gibi düşünuyorum zaman enerji var ama hep eksik hisediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Vallahi ben de senin gibi hissediyordum yıllar önce Türkiye’de çalışıyordum sonra yurtdışına çalışmaya başladım beş ülke gördüm çakıştım.
Wow vay be ben de şu an ne düşünüyorum mesela para kazanıp seyahat etmek ama param yeter mi ki derslerle birlikte yapabilirmiyim nebileyim zaten tabu şeyleri söylemiyorum bile şu an kızsin çalışma sapık oradakiler nebileyim sevgilin olmasın yurtdışına gitme kızsın ve beni sevmiyorsun nefret edip terkediyirsun vs vs bıktım cidden buarada hangi ulke
Ben şef aşçıyım Avrupa’da ülkelerinde çakıştım. şimdi Rusya Moskova
Nerelisin
Gizliliği açtım çok bildirim geliyor
Hayır ben nerelisin diye sordum
İstanbul
Tamam anladım
Teşekkür ben de azerbaycanlisin sandım bizde genelde öyle yapıyorlar diye
Sen azerisen?
Evet
Bir azeri gibi yazıyorsun bir böyle kafam karisti
Yaxşi haresinden
Bakidan
ne edirsen ne edirsen yaxsi
Necesan
Moskvada çoxlu azərbaycanlı dostlarım var
Tamam biliyorsun anladimm😆😆çözüm var mı bu durumun böyle devam Mı en nefret ettiğim iki şey var burada özellikle:
1. ben yardım ederim diyen bazı erkekler daya doğrusu dayilar
2. okulunu bitir hele sen önce diyen 2. tip dayilar
Guzelmis)
Çözüm illaki war
Benim de turkiyede var
Biz moskoabda Türk restowntı war orada işliyirik
Anladım ben şu an çok sıkışmış hisediyorum bunun da çözümünü bulamıyorum yani
Neden
Korkma sapık Dayı değilim.
😅😅tmm
Açtım gizliliği
Yaxşi
Oldu mu
Yox hara oldu
Açtım ele bak
Yazdım
hangi şehir çoğrafya kader olmasın
Baku
bizden daha özgürsünüz
Nerem ozgur benim
oaranız bizden değerli ve inan ekonmi bizden iyi
Özgürlükle alakası ne peki
Saçmalama oranın ekonomisi Türkiye’den daha kötü 😂😂
@SentiinuuS34 avrupay çıkmak için kimin parası daha değerli o önemli
Dolarla kazanmiyoruz biz
olsun kaç sende
Kolaymı askom
zengin bulalım sana aşkom
Ooo ailemin kafası bu tam iyy
tabi öyle olsun güzelsen gelir kısmet
Azerbaycan ekonomi çöp. Ben Avrupa yıllarda kaldım asgari
Ücretleri 150
Dolara
Bile tekabül etmiyor.
Şu an seni tankin altına atasım geldi 😖
@SentiinuuS34 çöp demesen daha iyi olurdu 😆
hahaha
@stabeck Azerbaycan gittin mi hiç? Neye ve kime göre ekeomomi
İyi