Artık sizce eski usul kamp veya açık havada oturmak mı daha sakin ve avantajlı oldu yoksa cafeler artık eskisi cazip gelmiyor mu?

Bknz benim şahsi fikrim ;
Artık herkes kapalı alanların pahalı olmasının yanısıra açık hava tercih etmeye başladı son dönemde havaların ısınmasıyla daha sessiz sakin ortamlara kayıyor yoksa eski usul geri mi dönüyor? Bana göre cafeler AVM vs kapalı alanlar artık bunaltıcı ve sıkıcı geliyor sizler ne düşünüyorsunuz?
Artık sizce eski usul kamp veya açık havada oturmak mı daha sakin ve avantajlı oldu yoksa cafeler artık eskisi cazip gelmiyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yorum yaparken lütfen soruyu beğenip geçelim pls!
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Artık sizce eski usul kamp veya açık havada oturmak mı daha sakin ve avantajlı oldu yoksa cafeler artık eskisi cazip gelmiyor mu?
Artık sizce eski usul kamp veya açık havada oturmak mı daha sakin ve avantajlı oldu yoksa cafeler artık eskisi cazip gelmiyor mu?
Cevapla