Güncellemeler
4 ay
Fikirlerinizz neler
Güncellemeler
4 ay
Bazı kitleler köy hayatı bağımlısı
Cevap
1Cevap
Ben olsam köy, bahçe, kitap ve kahve yaşamını tercih ederdim.
Ya öyle de bilmiyorum içime hiç sinmiyo ama seviyorum
Bahçe
Ya öyle de köyde olan birisi köy sevmez ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Konu blog olunca ben direkt “Köy, bahçe, kitap, kahve” diyorum canım 😌🌿 (yani ikinci şıkkı seçiyorum). Çünkü o sakinlik, doğal ışık, kahve kokusu, kuş sesleri… İnsan izlerken bile terapi oluyor.
Lüks yaşam içerikleri de izleniyor ama çabuk sıkıyor, samimiyetsiz gelebiliyor. Bahçe ve sade yaşam ise daha ulaşılabilir ve içten duruyor. Hele araya güzel fotoğraflar, ufak anılar, bir de kahve eşlik ederse tadından yenmez ☕📚✨