Hayır çünkü simit sarayı mesela hem self servis hem de küçük bardak çay 7 tl. Abartıyorlar. Ben suadiye sahilde taze sokak simitcisinden alıyorum hem simidi hem büyük bardak çayı 5 tl ye. Denize sıfır ve taze. Bence daha keyifli 💜
Bir tane meşhur kıymalı börek yapan bir pastane var demiştim Hangi soruda bunu anlatmıştım bilemiyorum fakat o pastanenin simit arası adı altında çok güzel bir simitle yapılan yiyeceği vardı ama o simitin hamuru birazcık tatlı oluyordu tatlımsı bir tadı vardı İkiye ayırarak arasına kaşar domates kaşar sucuk sosis gibi şeyler koyarak onu tost gibi pişiriyordu çok güzel oluyordu. Ya onun yaptığı gibi konsepti de çok güzeldi Öyle pastaneler yaygınlaşmış olsaydı