19 yaşında genç bir kız tek başına hayatta kalabilir mi?

Aile içi şiddet baskı hiç bir şey yapmana izin verilmesi baş kaldırmaya çalışmana daha izin verilmemesi bununla birlikte bir nevi onlara boyun eğip herşeyi kabullenip böyle bir hayatın olması. Çok olmasa da azıcık bir birikim yapıp ve yapmaya devam eden bir kız ailesinden uzaklaşarak tek başına sizce hayata tutunabilir mi? Çünkü bu hayatta sadece bu tür acı ve sefillik yaşayıp sonra evlenip çocuk yapan bir kadın olmak istemiyorum. Bir kadın olarak aileme karşı çok çok zıt yaşam standartı ve yaşam istiyorum aslında benim istediğim normal de aileme göre ters? Sizce ne yapılmalı? Başarabilir miyim mesela küçük olan bir şehire gidip çalışıp para toplayıp sonra başka yere gidebilir miyim? Tavsiyesi olan lütfen paylaşsın

19 yaşında genç bir kız tek başına hayatta kalabilir mi?
Cevapla