Sizce tek başına bi kız nasıl kendi yaşamını sürdürebilir?

Yani şöyle ki bekara kolay kolay ev bile yok biliyorsunuz bu durumda ancak ortak bir arkadaş ile bir eve çıkmak mantıklı geliyor ama öyle bir arkadaşda yok ortak olabilecek ve güven sağlaması gerekir bilemedim şimdi sizin önerileriniz neler?

Sizce tek başına bi kız nasıl kendi yaşamını sürdürebilir?
Cevapla