Selamlar ben yasadigim bir sorunu paylasmak istiyorum?

bayan bir arkadasla tanisiyorum mesala ilk baslarda hersey guzel ilerliyor muhabbet filan sariyor gecen bir kizarkadasimi evime kahve icmeye davet etmistim bayagi muhabbet ettik ama nedense gerisi gelmiyor yani bir yaklasim olmuyor baglanti surmuyor bir samimiyet kurulmuyor kopuyor gidiyor bilmiyorum niye boyle oluyor aslinda yaklasimim muhabbetim iyidir gercekten insanlarmi sorunlu ya da herkes herseyi karsi taraftanmi bekliyor anlamadim
Selamlar ben yasadigim bir sorunu paylasmak istiyorum?
Cevapla