Batı insanı bana çok soğuk samimiyetsiz geliyor?

Arkadaşım batılı bir kere gittim yaşadığı şehire çok samimiyetsiz soğuk insanlar vardı sonra kendisi doğuya yaşadığım. yere geldi çok güzel sanki birbirini tanımayan herkes aileymiş gibi davranıyorlar birbirlerine diyordu şaşırdı batı neden böyle sizde öyle düşünüyormusunuz
Batı insanı bana çok soğuk samimiyetsiz geliyor?
Cevapla