Kayınvalidem, bana çok kötü davranıyor. Ne yapmalıyım?

Ben, İstanbul'da doğup büyüdüm. 25 yaşımdayken ailemle beraber, memleketimiz Doğu Karadeniz'e taşındık. Burada bir köye gelin gittim. Atanmayı bekleyen bir öğretmenim. Eşim, şehir dışına çalışmaya gidiyor. Bazen birkaç hafta eve gelmediği oluyor. Görümcelerimle kayınbiraderlerimin hepsi evli. Kimisi İstanbul'da, kimisi Almanya'da yaşıyor. Kayınpederim, ben evlenmeden önce vefat etmişti. Bu sebeple, kayınvalidemle beraber köydeki evimizde yalnız yaşıyoruz. İneklerimiz ve tavuklarımız var. Birkaç dönüm fındık bahçemiz, çay bahçemiz ve tarlamız var. Kayınvalidemle beraber bahçelerle ve tarlalarla ilgileniyoruz. Ben, İstanbul'da doğup büyüdüğüm için hayvan bakmayı pek bilmiyorum. Yeni yeni öğreniyorum ama elimden geleni yapıyorum. Kayınvalidem ise, yapamadığım her iş için beni azarlıyor. "Sen İstanbul güzelisin. Ne anlarsın? Bir şeyi de öğrenemiyorsun. Beceriksizin tekisin sen." diyerek, beni sürekli aşağılıyor. Ona: "Ben, bu işleri daha yeni öğreniyorum. Elimden geleni yapıyorum." diyorum. Kayınvalidem ise: "Elinden gelen buysa, sen g*erizekâlının tekisin." diyor. Yaptığım yemekleri ve temizliği beğenmiyor. Beni sürekli aşağılıyor. Bazen, "Seni cezalandırıyorum." diyerek, beni saatlerce odaya kilitliyor. Bir defasında bana tokat atmıştı. Fakat tatlı dille konuştuğum zaman bazen yumuşuyor. Olanları, eşime anlattım. Bana: "Köye yeni ev yaptıracağım, o eve çıkarız, o zaman rahat edersin." diyor ama ben, o ev yapılana kadar bekleyemeyecek durumdayım. Artık dayanamıyorum. Ne yapmalıyım?

Kayınvalidem, bana çok kötü davranıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla