Kayınvalidem çok kötü davranıyor ağlıyorum, ne yapmalıyım?

ben evlenmeden hamile kaldım eşimle kaçarak evlendik kızıma kaynanam bakıyor şu anda bizim bakamadımızı düşündüğü için bir süreliğine yanına aldı sürekli evimize geliyor ve eşim ve beni alkol içtiğimiz için eleştiriyor kıyafetlerimi eleştiriyor ne dedim alt tarafı ona bile lafı var ne değil efendim denir diyor ben hamile kalınca eşim üniversiteyi bırakıp çalıştığı için beni sorumlu tutuyor gerçekten çok mutsuzum gecenin bu saatinde bunları düşünüyorum eşim takma kafaya diyor

Kayınvalidem çok kötü davranıyor ağlıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla