Ben hakli oldugum halde neden bana tepki veriyor?

Havalimanindaydim, yurtdisina gidecektik nisanlimla, akraba ziyaretine. Turkiye'den cikis yaparken, giriste x raydan gectigimiz halde pasaport kontrolunden gecerken ikinci ve ucuncu kere siraya sokulup bir daha x raydan gectik sonra da ust aramasi yaptilar ucaga sokmadan once. ama bende zaten bir sey yok ve giriste arandiktan sonra neden ucuncu kere arandigimi sordum, gideceginiz ulkenin istedigi prosedurler o sekilde oldugu icin dediler. Arama pozisyonuna gectik kendimizi arattik ama tiksindik de. Tiksindigimi, bunun igrenc oldugunu, dokunmalarina ihtiyacimin olmadigini soyledim kadina. cocuklarima da ust aramasi yapti igrendigimizi istemedigimizi soyledim. Giriste bulamadiklarini siz bulmayacaksiniz herhalde diye bagirdim. Yanimda erkek arkadasim vardi bana yol boyu soguk davrandi davranisimin cringe oldugunu soyledi ama ben bende bir sorun goremiyorum. Nisanlimdan da sogudum bu tabakaya boyle onem veriyorsa onunla ne isim olur
Güncellemeler
+1 yıl
Hem cocuklari aramasina ne gerek var cocuk onlar zaten
Ben hakli oldugum halde neden bana tepki veriyor?
Cevapla