Havalimanindaydim, yurtdisina gidecektik nisanlimla, akraba ziyaretine. Turkiye'den cikis yaparken, giriste x raydan gectigimiz halde pasaport kontrolunden gecerken ikinci ve ucuncu kere siraya sokulup bir daha x raydan gectik sonra da ust aramasi yaptilar ucaga sokmadan once. ama bende zaten bir sey yok ve giriste arandiktan sonra neden ucuncu kere arandigimi sordum, gideceginiz ulkenin istedigi prosedurler o sekilde oldugu icin dediler. Arama pozisyonuna gectik kendimizi arattik ama tiksindik de. Tiksindigimi, bunun igrenc oldugunu, dokunmalarina ihtiyacimin olmadigini soyledim kadina. cocuklarima da ust aramasi yapti igrendigimizi istemedigimizi soyledim. Giriste bulamadiklarini siz bulmayacaksiniz herhalde diye bagirdim. Yanimda erkek arkadasim vardi bana yol boyu soguk davrandi davranisimin cringe oldugunu soyledi ama ben bende bir sorun goremiyorum. Nisanlimdan da sogudum bu tabakaya boyle onem veriyorsa onunla ne isim olur
Güncellemeler
+1 yıl
Hem cocuklari aramasina ne gerek var cocuk onlar zaten
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer