Üçünüz arkadaşsınız ama ikisi buluşuyor, siz o buluşmaların içinde yoksunuz. Tepkiniz ne olurdu?

Üçünüz arkadaşsınız ama ikisi buluşuyor, siz o buluşmaların içinde yoksunuz. Tepkiniz ne olurdu?

Öyle bir durum yaşıyor gibi gibiyim * buna üzülmüyorum kız arkadaşlarımla on yılı aşan dostluğum var ve eski zamanlarda sürekli buluşma ayarlardık ama bu aralar kendime çekilmem gerekiyordu ve onlarla olan buluşma planımı sürekli erteliyordum zaten ikisi hemen hemen kuzen sayılır aile dostları ortak sık sık bir araya gelebiliyorlar. İşe gidip geliyorum ve onlara vakit ayıramıyorum haliyle onlarda kendi aralarında buluşma düzenliyorlar ve bunun için üzgün olduklarını beni özlediklerini dile getirmişlerdi. Aralarında buluşma düzenledikleri zaman ikisinden biri gidecekleri yerin konumunu atıp dışarı çıktıklarını haber ediyorlar ve müsaitsem gidiyorum. Onlar bana yanlış yaptıklarını düşünüyorlar ama ben her zaman şu düşüncedeyim "her arkadaş her zaman bir arada olmak zorunda değil" bazen ikisinden birisiyle buluşuyorum bazen ikisiyle buluşuyorum bazen sadece ikisi buluşuyor bu durum bizi rahatsız etmiyor çünkü dostluğumuzun içinde çocukça alınmalar "beni neden davet etmediniz" tripleri yok.
Bu tarz durumlara alışığım o yüzden kafaya takmam ben de kendime başka arkadaşlar bulurum
Evet aynı durumdayım, zamanla koptuk. Grupta olunca da orada olmama rağmen yokum gibi davranılıyor. Soruyu 3. Kez falan sorunca cevap alıyorum. Gelmeyince bişey mi oldu demeler başlıyor. Sanırım mesafe koyucsm
Teşekkür ederim
Rica ederim
bencede çok üçüde buluşması gerekiyor diye düşünüyorum bencede madem ikisi takılacak üçlü grup kuruyorlar ikisi arasında özel meseleyse bilemem tabii bende öyle düşünüyprum
Cevap
2Cevap
Çok saçma madem ikisi takılacak üçlü grup kuruyorlar ikisi arasında özel bir meseleyse bilemem tabii
Bir tık üzülürdüm, çok umursamazdım. Arkadaşlığımı etkilemez.
Ağzıma geleni söyler o vatandaşları defterden silerdim.
Hic tepkim olmazdi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?