Siz, evde otururken, watsab durumu ya da instagram dan, paylaşımlara denk geldiniz.. en yakın arkadaşlar buluşmuş herkes orada ama siz çağrılmamışsınız.. tepkiniz ne olurdu?
Benim sıfat şöyle hsjs

Siz, evde otururken, watsab durumu ya da instagram dan, paylaşımlara denk geldiniz.. en yakın arkadaşlar buluşmuş herkes orada ama siz çağrılmamışsınız.. tepkiniz ne olurdu?
Benim sıfat şöyle hsjs

Üzülür ve sinir olurdum. Bişey demem sessiz kalırım yine onlara karşı, bir kere daha yakalarsam silerim bunlar nasıl arkadaş diye ki oldu böyle üniversitede. Bir de bahane uyduruyor kız yok meşguldün mesaj attık sana diye ortada hiçbişey yokken. Ne mesaj var ne bildirim 😡 Hiçbiriyle görüşmüyorum şu an.
Bana yapıldı ve daha sonra benzer şeyler yaptılar arkadaşlığımı bitirdim iyi ki bitirmişim dört kişiydik, diğer iki arkadaş çağrıldığımı ve gitmediğimi düşünüyordu sonradan bunu öğrendim diğer arkadaş kasıtlı cağırmamış eee hepsi birbirine benden daha yakın olunca haksız görülen ben oldum bu yüzden diğerlerinden de soğudum yine de hepsiyle iyi bitirdim vedalaşıp ayrıldım. Sana değersiz hissettiren insanlara yol ver gitsin.
Hiç umurumda olmazdı inan bana. Böyle şeyleri aşalı çok oldu. Bu tip durumları çocuksu bulurum. Demek ki onlar benim seviyeme ulaşamadıklarını düşünürüm.
Benim de cok umurumda değil açıkçası herkes dedigi kim bilmem genelde zaten herkes olur ve ben hiç olmamişimdir normal yani
Onlar senin seviyende değiller ve farkındalar. Bırak kumlarında oynasınlar işte.
Estağfurullah öyle seviye falan değil bilmiyorum ben sadeliği seviyorum çok ses çok kelime çok cümle almiyor kafam bir tane olsun en fazla 2 tane karakteri saglam olsun omrum onlara feda olsun
İşte samimiyet 👏👏👏
Olmasada olur boş ver. Kadınlar arası dostluk olmuyor hep bir kuyu kazma, sırtindan bıçaklama falan..
Anlamiyorum hemcislerimi😃
Zekan itici geliyor demek😇
Demek ki zorlarına gitmişim derim ve bir şey yapmam umurumda bile olmaz.
Cevap
22Cevap
Dünyanın sonu değil zaten kalabalık ortamları sevmiyorum
Bozulurum, hiçbir şey demem aynısının bir benzerini yaparım.
Hahahaha😂
Hadi bakalım sıkıysa davet etmeyin yüzsüzlük yapar giderim cıngar çıkartırım daveti dağıtırım 🤣
Hiç umurunda olmasin😀 dışlanmak evet kötü ama işte yuzlerini görmüş oluyoruz
Sen bana bırak onlara unutamayacağı bir ders veririm beni her gördüklerinde besmele çekerler 😂
Dışarı çıkıp en iyi yere gider, bende burdayım zaten dercesine fotoğrafa karşılık fotoğraf atarım
Gerek var mı hiç ugrasmayin tek olmak gereksiz samiyetliklerden olmaktan iyidir
Evet öyle ama bazen karşılık vermek gerek, sonra karşıdaki kişiyi basit, hiçbir şeyi dert etmeyen biri diye görüyorlar. Ondan sonra al başına belayı, maalesef insanlar istedikleri gibi görüp yorum yapmaktan vazgeçmiyorlar. Ama bunu yapacak ortamım yok zaten, iki tane samimi arkadaşım var onlar da böyle bir şeyi asla yapmazlar
Sen hiç aralarına alınmamışsın en yakın arkadaşlar buluşmuş siz çağırılmamışsınız dediğine göre yakın sandığın kişilermiş bunlar mesafeli ol artık
Soru benle alakasiz onedio test sorusu ama teşekkür ederim
Aaa öyle mi yapılacak şey belli mesafeli olmak kendine saygısı olan herkes bunu yapmalı
Tabiki size katılıyorum
Yaşandı bu da yaşandı... onlarla olduğum tum gruplardan bir şey demeden çıktım düşündükçe yine sinirlendim ayyy... başka da bir şey yapmadım yüz yüze gelsek tanımıyormuş muamelesi yaparım
Böyle bir duruma şaşırmazdım çünkü önceden hissederdim. Yanında rahat etmediğim insanlarla pek bir samimiyetim olmaz. Üzülmez, gönül koymazdım. Mesafeli olduğum için pek etkilenmezdim.
Spontane gelişen bi olayda bi baktım ben yokum 😄 o kızların burnundan getirdim halbuki planlı bir buluşma olmadığını biliyordum ama bin pişman oldular 😂
Ben yaşadım bu durumu ve hiiiççç umrumda değil. Hatta çoğu zaman kendileri çağırıyor ama ben gitmiyorum
Davet edilip sonra bir şekilde dönüldüyse o zaman tepkimi koyarım ama başta davet edilmediğim için bu neden umurumda olsun ki didşdlldfl
Umrumda olmaz once kesin ben onlari ghostlamisimdir genelde intikam alirlar benden ben insanlari gormem ve takmam cunku
Kendi kendimi davet edeceğim çok fazla şey varken böyle konuları hiç takmazdım...
İsteseler de edemezler ki, benim saatlerim onlara uymaz. O yüzden takılmazdım..
Hiçbir şey yapmazdım bundan sonra o insanlardan muhatap olmazdım olur biterdi
Kendime uğraşacak birşeyler bulurum. Canları sağolsun davet etmedilerse etmediler ne edim ☺️
boş ver kafa yormaya değmez... Bu dünya fani. O insanla mesafe koyarım.
Bundan sonra ki birkaç buluşmada şöyle takılırım bin pişman olurlar sjkskxkd
Beni çağırmazsa güceneceğim nadir insanlar var onlar da bunu yaparsa bir daha zor görüşürüz
Hayırdır beni neden çağırmadınız derim yüzlerine.. Huyumdur yapmışlığım da vardır..😄
Benim için daha iyi olur ben sevmem zaten öyle yerleri.
Herkesi silerdim o gece. Müsait zamanda intikamı alınmak üzere köşeme geçip hüzünlenirdim
Tepkiliyim çok tepkiliyim 😀
Amcanın sesini duydum😀
Yakın arkadaşlar buluşmuş, demek ki siz yakın değilmişsiniz onlar için
Beni sevmiyorlar demek ki
Hiçbir tepki göstermem napalım kısmet değilmiş
Üzülürüm ama o intikam alınır elbet 😇
Çokta tın çokta fifi 😂
bensiz oraya gidenlere de arama mesafe koyarım
Es geç gitsin sana değer vermeyeni
Bozulurum vay pijjler vay 😖😖
bişey yapmazdım alışkınım çünkü
Umrumda olmazdı bir şey diyemem onlara.
Okurken kalbim kırıldı. Tepkisiz kalırdım
Güzelce bir söverdim.. tabi içimden
İbretle izlerim, tepkimi düşünürüm.
Depresyona görmezdim herhalde. 😃
Bensiz canları sağ olsun derim sjdksk
Benlik ortam olmadığı içindir💀
Üzülürüm ya😂
Böğrümüze öküz oturur kız jsjs
Oturur valla😂
O kişiyle iletişimimi keserim
Uzak kalırdım
Kiskanclik iste bacim
Çok üzülürdüm
üzülürüm
Hepsini silerim
Oda benim farkım olurr (biraz üzülürüm) ama biraz
Kırılırım baya ya
Bende başka arkadaşlarımla buluşur gezerim
aldırmam bile
Üzülürdüm
o gün ben de gezerim
Çokta fifi
İnciyi davet etmezler zaten
Toplu engel
* takmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?