Ailemi silmeli miyim? Yoksa aile evine mi dönmeliyim?

merhaba, 20 yaşındayım üniversite öğrencisiyim. Ailemle oldum olası aram hiç iyi olmadı, kabullenemiyorlar benim fikirlerimi veya isteklerimi. başlıyorum, benim abim OKB, Bipolar, DEHB hastası ve çocukluktan beri olan bir şey bu. aramızda 7 yaş var ve ben 10 yaşlarımdayken ahlaksız hareketler sergiliyordu bana ve anneme karşı. erekte olup yanımda boxerla gezerdi, göğüslerim büyümeye başladığında " iyice büyüdü senin memelerde" vs derdi, geceleri yatağımızın başında beklerdi yanağımızı öperdi kardeşimle benim, her sabah kalktığımda iç çamaşırıma bakardım kan var mı abim bi şey yapmış mı diye. ne kadar vakit geçse bile üstünden zor bunları yaşamak veya unutmaya çalışmak. sözlü ve fiziksel olarak yapardı bunu. fazla detay vermek istemiyorum. Kısacası abimi görmek dahi istemiyorum. Şehir dışında okuyorum üniversiteyi ve adapte oldum 2 yıldır burdayım, stajımı vs burada yapıp yerleşmeyi düşünüyorum fakat ailem özellikle annem buna tamamen karşı. pek bağım yok zaten ailemle ama yine de yanlarında olmamı istiyorlar. elalem ne der kafası var birazda. abi konusunu söylediğimde bahane olarak sunduğumu tedavi olmamı vs söylüyorlar. abi konusu hiç olmasa bile 20 yaşında aile evinde zindanda gibiyim. hiç arkadaşımla oturup görüşemiyorum, markete dışarı çıksam bile anında aranıyorum eve gel diye, hayır güzel falan da değilim bi şey olmasından korkuyolar dicem de öyle bi şey de yok. evde telefonla konuşsam hemen kapıya yapışıp ne konuştuğumu dinliyor annem. abim eve geldiğinde saat 8den sonra herkes odalarına çekiliyor kimse çıkamıyor odasından çıkarsak ya kavga çıkıyor abim en ufak şeye takıyor çünkü. kısaca aile evi benim için kölelik ve zindandan ibaret ve annem dahil özellikle annemin beni anlamasını isterdim ama annem dahil kimse anlamıyor beni. aksine sanki olanlar yaşananlar hiç yaşanmamış gibi manipüle edip aklımdan şüphe ettiriyorlar beni. ne yapacağımı bilmiyorum ayaklarımın üstünde durabilirim burada. ama ailemi ne kadar kötü de olsalar seviyorum özellikle küçük kız kardeşim için çok üzülüyorum onu oradan çekip çıkarmak istiyorum. tavsiyeleriniz neler?
Ailemi silmeli miyim? Yoksa aile evine mi dönmeliyim?
Cevapla