Türkiye’de okumayıp cahil kalmak daha mı avantajlı?

Kocamın kuzeni endüstri ve makina mühendisliği çift diplomasi var ve yüksek lisansta yaptı.

29 yaşına gelmişti hala iş bulamadı. Bunalıma girdi ve geçen hafta İNTİHAR ETTİ 🥺😞

Diğer kuzeni ise ortaokul terk ve forklift kullanıyor. Sabah 8 akşam 4 haftada 5 gün çalışıyor 35bin + prim kazanıyor.

Türkiye’de okumayıp cahil kalmak daha mı avantajlı?

Kendinden 7 yaş küçük birinin 40bin üzeri kazanirken ben asgari ücrete iş bulamıyorum zoruma gidiyor demiş sonraki gün kendini ağaca iple asmış…

Türkiye’de okumayıp cahil kalmak daha mı avantajlı?
Cevapla