Günümüz kadınları sizce de erkek gibi değil mi?

Hal, hareket, tavırları, olaylara tepkileri... Hanımefendi gibi kadınlar kalmadı. Kadınlarla aynı ortamdayken sanki bizim mahmutla muhittinle sohbet ediyormuşum gibi hissediyorum. Sizce de öyle değil mi? (Erkeklere sürekli prenses yakıştırması yapan kekolara ironi amaçlı sorudur.)

Günümüz kadınları sizce de erkek gibi değil mi?
Cevapla