Annem neden bizimle ilgilenmiyor?

10 sene önce annem babamdan ayrıldı ve sonra annem bir ev kiralandı ve babam her ayda bize para gönderiyordu. Bir kaç yıl sonra annem bir adamla evlendi ve o adam beni ve kardeşimi kabul etmedi. Annem bizi büyükanneme emanet braktı. Babamı aradım ama bize birdaha yardım olmadı, annem yuzunden. 2 yıldır ben ve kiz kardeşimle büyükanneme kalıyoruz. dedemle ve büyükannemle aynı odada kalıyoruz çunku yer yok cok zor oluyor , okul dersleri bile rahat yapamıyorum. Dedem hergün kavga ediyor bizimle teyzem bana hep bagriyor. Sabrım kaladı. Annemle görüştüm ve herseyi anlattım , hiç önem vermedi. Ben 18 yaşındayım ama kardeşim sadece 16 onu hiç düşünmüyor mu? Yapıçak bişey yok demisti , gercekten öyle midir? Siz annemin yerine olsaydınız ne yapardınz?

Annem neden bizimle ilgilenmiyor?
Cevapla