Kızlar, Bana bu şekilde davranması doğal bir şey mi ben mi kafada kuruyorum yoksa?

Başlarda sadece arada derste gördüğüm bir kızdı sadece bir iki kez bakışını fark etmiştim ama çok nadirdi pek tabi okula da uğradığım yok ama. Ve anlam çıkarmadım o ufak arada olan bakışlarından. Geçen vizeye girerken benden önce bir yeri kaptı kapınca o yeri sırıtarak bana baktı ben de tebessümle karşılık verip başka bir yere geçtim. Ondan sonra karşılaştığımız ilk ders ilginç şekilde ne zaman kafamı çevirip onların arkadaş grubunun tarafa baksam bana bakıyor izliyor oluyor. Bir değil üç defa aynı gün aynı durum yaşandı. Arka sıradan inip çöp atmaya ya da araya çıkıyorum mesela dönerken onlardan tarafa bakınca beni izleyen bir onu görüyorum. Yanındaki arkadaşları ayrı alemde oluyor o bana bakıyor oluyor o sıra. Bilmiyorum belki de bana öyle geldi ama heralde herkes gibi davranıyor olsa dikkatimi çekmezdi

Kızlar, Bana bu şekilde davranması doğal bir şey mi ben mi kafada kuruyorum yoksa?
Cevapla