Kızlar nasıl davranmam gerekiyor istemsiz böyle oluyor bende?

Kızlar erkek arkadaşımın ailesiyle 2 yıl önce tanıştım ara sıra gider gelirim evlerine oturmaya. Asıl sorum şu erkek arkadaşımın kardeşi kız arkadaşını annesiyle tanıştırmış yani benim kaynanamla. Normal de kıskanç biri degilim ama biraz kıskandım sebepsiz yere onu benden daha çok severlerse daha iyi olurlarsa benim paçucumu dama atarlarsa falan diye Bi an tedirgin oldum. Napmam lazım kızla henüz tanışmadım ama tanışırsam nasıl davranıyım nasıl iletişim kurayım. Onu Bi rakip olarak degil de Bi arkadaş olarak görmek istiyorum tabi oda öyle olursa. Nasıl davranayım bir fikir verin ve bu düşünceden nasıl çıkarım.

Kızlar nasıl davranmam gerekiyor istemsiz böyle oluyor bende?
Cevapla