Bi erkek bu noktada ne düşünür sizce rezil mi oldum?

Üye olduğum spor salonunda çalışan çocuktan hoşlanıyorum. Bi iki kere arkadaşça sohbet etmiştim sonra salonu bıraktım. Ama hep aklıma geliyordu takip ettim sosyal medyadan bi kaç kez de saçma sapan mesaj attım ama cevap vermedi sadece iki kez hesabım açıkken storylerimi açtı o kadar. Rahatsız ettim mi bilmiyorum engel falan atmadı. Tekrar salona başlayayım diyorum sizce rwzil mi oldum ya da çocuğu ayarlamak için verebileceğiniz tavsiye var mi hiç şansım kaldı mi
Bi erkek bu noktada ne düşünür sizce rezil mi oldum?
Cevapla