Erkek arkadasimdan soguyormuyum yoksa sadece küsmüşmüyüm sizce?

Ben erkek arkadasimla facebooktan tanistim. Bi kere benim yasadigim sehire gelmisti burdan geciyordu bulusmak istedi (ilk konustugumuz gunlerde) kabul etmedim cok yorgundum calisiyordum o sirada. Sonradan daha yakinlastik 2 aydir konusuyoruz. Yalniz bana surekli beni sevdigini soyluyor, kiskanclik yapiyordu. Beni arayip telefonda uyuyana kadar konjsuyorduk. Bende ona bi sekilde baglandim. Bu siralar sanki isinden dolayi ve baska seylerden benimle ilgilenmiyor gibiydi onceki gibi, birde onca zamandan beri hala beni gormeye gelmemesini takmaya basladim. Onu aldatmadim ama sanki soguk davraniyor gibiyim. Aklimda ya iyi degilse beni kandiriyorsa, baskasiyla mi konussam seceneklerim olsun... falan dusunceleri var. Sizce ne yapmaliyim?

Erkek arkadasimdan soguyormuyum yoksa sadece küsmüşmüyüm sizce?
Cevapla