Benimle benzer duruma maruz kalmış kişiler yazabilir mi?

Öncelikle bu kişi arkadaşim -di ( erkek ama sevgilim değil) bana yaşattığı kötü anilar sürekli aklımda sürekli dilimde yeter harbi ben gibi birini dolu neşeli mutlu bilgili kültürlü biriyken dünyanın en cahil insani haline getirdi ne yapmalıyım bilmiyorum bu şahısla iletişim yok ama yakın muhitte otururuz görmek istemiyorum tiksiniyorum beni hayattan soguttu acilen iyilesmem gerek kimseye yüz vermemem vs mutlu olmasını da istemiyorum çevremde bir kişi kalmdi sayesinde
Benimle benzer duruma maruz kalmış kişiler yazabilir mi?
Cevapla