Lütfen sadece anlayanlar veya aynı durumda olanlar yazsın sizce neden bu durum ne yapmalıyım?

22 yaşındayım şu an ve acayip bir bunalım içindeyim. Dışarıya gülüyorum nezaketen ama aslında gerçekten çok berbat bir durumdayım. Hiç arkadaşım yok okula gitmiyorum üni 3 olmama rağmen 1 senedir. Okulda da hiç arkadaşım yok sessiz bir çocuğum zaten. Hayatımda bir tek boks var onunla uğraşıyorum sabah akşam turnuvalar vs. ama sanki ondan da uzaklaşıyorum gibi bu aralar. Ve bu benim için normal bir şey değil. Boks benim her şeyimdi her zaman. Neyse durum bu şekilde. Uyku düzeni oluşturdum zar zor bu aralar bozdum hep birazdan içki alacağım normalde içmem ama işte kafayı dağıtmam gerekiyor. Uyku düzenim de bozuluyor diyet yapıyordum o da bozuluyor psikolojim yüzünden hayatım darmaduman oluyor yani. Hiçbir şey yapasım yok evde oturasım var sürekli ama aslında bu da beni mutlu etmiyor hiçbir şey mutlu etmiyor.
Lütfen sadece anlayanlar veya aynı durumda olanlar yazsın sizce neden bu durum ne yapmalıyım?
Cevapla