Evliyim ve ailemin yanına kalmaya gittiğimde eşimde benimle gelmek istiyor. Sizin eşleriniz de böyle mi?

Başka evli arkadaşlara bakıyorum. Onlar tek başına gidiyor ve ailelerinde kalıyor. Benim eşim " İşten izin alayım birlikte gideriz."diyor. Bu çok güzel fakat çevremde hiç böyle görmediğim için birazcık tuhaf geliyor. Belki de evlilik böyle olmalıdır. Sizce?

Evliyim ve ailemin yanına kalmaya gittiğimde eşimde benimle gelmek istiyor. Sizin eşleriniz de böyle mi?
Cevapla