Benden iyisini bulmuş? Üzülüyorum ne yapmalı?

Eski nisanlim. Bitirmek isteyen de oydu. Ilerledik ilerledik sonra bir noktada soguk yapmaya basladi artik ciddiye gidiyor diye mi bilmiyorum. Sonunda da ayrıldık.

Bizden 4-5 ay sonra baskasini bulmuş (ya da vardi zaten bilmiyorum) bende yeni öğrendim ama kız her sekilde benden iyi. Daha iyi bolum okumuş, kariyeri daha iyi. Benden daha guzel, fizigi falan da iyi.

Yani nasil tavlamış bilmiyorum. Kendisi zengin degil, yakisikli degil, boyu kisa. Her acidan iyi kizi tavlamis. Ister istemez kendimle kiyasliyorum. Uzuluyorum da. Nisanlanacaklarmis diye duydum. Yani aradan 10 ay falan gecti biz ayrılalı.

Benden ayrilidiktan 4 ay sonra baslamislar bir arkadasin dedigime gore. 6 aydir beraberler ve hemen bu işe girmisler. Beni 1 sene bekletmisti.

O da en son evleneceksek evlenelim diye ben resti cektikten sonra girismistik bu islere. Kendimi degersiz hissediyorum ya. Sevilmemisim, bir seylere layik gorulmemesim ve daha bircok sey...

O benden 4 ay sonra bulmus birini tekrar evlilik yoluna girmis. Bende aylar gecti tık yok :(

Benden iyisini bulmuş? Üzülüyorum ne yapmalı?
Cevapla