Eski nisanlim. Bitirmek isteyen de oydu. Ilerledik ilerledik sonra bir noktada soguk yapmaya basladi artik ciddiye gidiyor diye mi bilmiyorum. Sonunda da ayrıldık.
Bizden 4-5 ay sonra baskasini bulmuş (ya da vardi zaten bilmiyorum) bende yeni öğrendim ama kız her sekilde benden iyi. Daha iyi bolum okumuş, kariyeri daha iyi. Benden daha guzel, fizigi falan da iyi.
Yani nasil tavlamış bilmiyorum. Kendisi zengin degil, yakisikli degil, boyu kisa. Her acidan iyi kizi tavlamis. Ister istemez kendimle kiyasliyorum. Uzuluyorum da. Nisanlanacaklarmis diye duydum. Yani aradan 10 ay falan gecti biz ayrılalı.
Benden ayrilidiktan 4 ay sonra baslamislar bir arkadasin dedigime gore. 6 aydir beraberler ve hemen bu işe girmisler. Beni 1 sene bekletmisti.
O da en son evleneceksek evlenelim diye ben resti cektikten sonra girismistik bu islere. Kendimi degersiz hissediyorum ya. Sevilmemisim, bir seylere layik gorulmemesim ve daha bircok sey...
O benden 4 ay sonra bulmus birini tekrar evlilik yoluna girmis. Bende aylar gecti tık yok :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer