Evlenmezseniz eğer ilerde kimseniz kalmadığında yaşlanıp elden ayaktan düştüğünüzde ne yapacağınızı düşündünüz mü hiç?

Bu sabah haberlerde Darülaceze’de yaşlıların bayramlaşma merasimini izleyince aklıma bu soruyu sormak geldi..

Evlenmezseniz eğer ilerde kimseniz kalmadığında yaşlanıp elden ayaktan düştüğünüzde ne yapacağınızı düşündünüz mü hiç?
Evlenmezseniz eğer ilerde kimseniz kalmadığında yaşlanıp elden ayaktan düştüğünüzde ne yapacağınızı düşündünüz mü hiç?
Cevapla