Bu sabah haberlerde Darülaceze’de yaşlıların bayramlaşma merasimini izleyince aklıma bu soruyu sormak geldi..

Bu sabah haberlerde Darülaceze’de yaşlıların bayramlaşma merasimini izleyince aklıma bu soruyu sormak geldi..

Düşünüyorum tabi ki fakat spor yapıp kendine iyi bakan birisiyim 80 yaşını namık ekin gibi görüp kimseye muhtaç olmadan yaşarım diye düşünüyorum e tip olarak zaten yaşımdan genç duran birisiyim avantaj benim elimde özetle...
Hiç düşünmedim. Böyle düşünmüyorum bakış açım farklı. Sevdiğim değer verdiğim insanla elbette evlilik yoluna girer sonsuz kadar ele ele olmaya inanırım ama yalnızlık kavramı sebebiyle evlenmek sağlıklı olmaz.
Ya illaki düşündüm. Bu beni bir tık ürkütüyor. O yüzden aile kurmak ve bir hayat arkadaşı edinmek en mantıklısı. Herkesin hayatında mutlaka birilerine ihtiyacı oluyor çünkü.
Cevap
12Cevap
Hayır genç öleceğimi düşünüyorum zaten.. ayrıca evlenmeyeceğim de
Tabikide dusundum ama insan kendine bakar yemesi içmesi sporu ileriki yaşlarda genç ve dinamik olur iyi birisi olursa kalbi temiz tabi bu zamanda hayat birleştirilir ama işte o zor.
Evlenincede ayni duruma düsebilirsin
Evlilik cocuk yalniz kalmiyacagini garantilemez
Bu zamanda bir cok cocuk anne babasini huzur evine bırakıyor
Evlenmek istemiyorum. Yalnız yaşamak ve yalnız ölmek istiyorum.
Bunu düşündüm ama fazla umursamadım. Yaşayabildiğim kadar yaşarım. Zamanı gelince ölürüm. 😄
Huzur evleri var artık maaşının bir kısmını alıyorlar ve sana bakıyorlar. Özel huzur evleri biraz daha tuzlu ama bakım 10 numara.
Sorun değil, elden ayaktan düşecek kadar yaşayacağımı sanmıyorum
Yaşlanmadan ölmek istiyorum. Kimseye muhtaç olmak istemem
Evet düşündüm, huzurevi tek yol gibi duruyor.
Düşünmüyorum, huzur evi var bunun için giderim oraya 😅
Herkes yalnız ölecek ama birde hayatını zehir etmek var
Açıkçası pek düşünmedim ve çok da düşünmeden anı yaşamak istiyorum.
Düşündüm bi ara
Yanlız lık çok zor şey ya
o yaşa kadar yaşamam sanırım
Evet bakımevine gitmek istiyorum
Sonunu düşünen kahraman olamaz.
Sonunu düşünen kahraman olamaz.. :/
Huzur evi galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?