Sevgilimin ailesi bana çektirecek gibi duruyor ben içe kapanık biriyim, sizce ne yapmalıyım?

2,5 yıllık bir ilişkiyiz annesiyle konuşmamı istedi ama ben çekindim konuşmak istemedim ve ciddi bir şey olmadan gerek duymadım bu bayramda annemin bayramını kutla yaptı ( normalde kabul etmem edesim tuttu ver numarasını ciddi aricam dedim vermedi arayacaktımda. bana bahaneside şey kendin isteyip aramıyorsun ne anlamı kaldı ki)

bu arada kadın beni görmüş bu kız niye böyle sinsi şeytan gibi bakıyor demiş fotoğraflarıma niye benzemiyor hiçbir fotoğrafta birbirine filtre hep farklı falan gibi yorumlar yapıyor

bulunduğum yer uzak aramızda mesafe var annesi ameliyat oldu gidelim dedim götürmedi beni laf arasında kaldı kadını ziyaret edecektim sonra da diyor sen gitmedin oysaki söyledim söylediğimin tersini söylüyor bana tamam demiştim..

:::::bunun dayısı beyefendi buna kız buluyor yengesi ile okumuş hemşire kız evlen bununla yapıyorlar ki bunu yaptıkları sürede biz sevgiliyiz biliyorlar tanıyorlar az çok 1 yıl olmuştu dayısı sürekli memleketimi kötüleyici şeyler konuşuyor yok oranın kadınlarından olmaz bu arada adı çıkan bir yer değil benim memleketim hani dalgası geçilen bir yer olsa anlayacağım dalga geçiyor o bile olmaz gerçi de…

bir kız kardeşi var kız aşırı girişken patavatsızca konuşuyor boş bir karakter laf falan sokuyor alttan altta

sevgilimde evlenirsek onlara kendini sevdir dedi bu ne demek oluyor sevmezlerse olacakları görün uyarısı mı?…

Sevgilimin ailesi bana çektirecek gibi duruyor ben içe kapanık biriyim, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla