Ailem çok üstüme geliyor, sizce ne yapmalıyım?

Ben doğmadan önce babam benim istemiyordu erkek istyordu sonra annem beni dogurdu sonra ayrıldılar annem beni burakip 2 tane ablamı almış gitmiş benide ananem ve dedem buyutdu ve simdi 17 yaşım var her kavgada seni biz buyutduk biz olmasaydık olmazdın çık git seni sevmiyoruz gibi sozler soyluyorlar kəndimi siginti gibi hissetmeye başladım artik annemlede aram iyi diyil ben napacagimi bilmiyorum cok üstüme geliyorlar artik kendimi öldürme derecesine geldim
Güncellemeler
8 ay
Ve şimdi babam başlamasıyla evli ve o kadar erkek çocuk istiyorduki şimdi karısı kız cocugu bile doguramadi yanı Allah öyle tapar iste
Ailem çok üstüme geliyor, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla