Arkadaşlar eşimle kavga ettik yorumunuz nedir ben mi hataliyim?

Ben kapalı bir kadınım Eşim asker yurt dışında ve bayramda burada değildi. Bende annemlerle beraber köye tatile gittik. Kuzenlerinle beraber büyüdüğümüz için onların yanında rahatım başımı falan kapatmiyorum. Eşim ise ben yokum diye neden böyle yapıyorsun. Başını neden açıyorsun diye kavga ettik bende onlar benim abim kardeşim sayılır dedim sizce kim haklı
Arkadaşlar eşimle kavga ettik yorumunuz nedir ben mi hataliyim?
Cevapla