Ben niye böyle oldum hayattan soğudummu?

22 yaşındayım daha çalışmıyorum işsizim canım hiç bir şey yapasimm gelmiyor iş olmsdigi için uyku düzenim de bozuldu yattigim odayı temizlemem lazım üşeniyorum hiç bir şey yapasimm yok dışarı da çıkmıyorum dışarı çıkmakta para ve param da yok dışarı çıktığımda ise mutlu insanları görünce kıskanıyorum sevgilileri eşleri görünce kiskaniyorum ve kadın erkek herkesten nefret ediyorum dışardaki tanımadığım insanlardan bile tiksiniyorum iğreniyorum nefret ediyorum :/ mutsuzluqumun sebebini insanlar olarak görüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Beni bu hale getirenlerin hepsinin...
Ben niye böyle oldum hayattan soğudummu?
Cevapla