Şiddet gördüm ama sevgilim ailemle hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya devam ediyor?

21 yaşında üniversiteli bir kızım. dün gece sevgilim bizdeyken babamla bir konuda tartıştık en sonunda olay büyüdü dövdü beni ama saçımdan sürükleyecek kadar kötü. Kendimi savunmaya çalışırken tırnağım koptu kanım babamın yüzüne bulaştı. Annem “adamın yüzünü kanattın bıktık senden” diyip bir de kendisi dövdü. Her yerim ağrıyor yaralıyım. Sevgilim ayırmaya çalıştı ama sadece bu. Sonrasında hiç tavır koymadı gayet normal konuştular babamla ve annemle. Çok kırıldım sizce alınganlık mı yapıyorum?(bu insanlara aile bile diyemiyorum artık o konu bambaşka)

Şiddet gördüm ama sevgilim ailemle hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya devam ediyor?
Cevapla