Taciz etti bende dava açtım ailesi muşlu tepkileri ne olmuştur dedi mi bilmiyorum sessiz kalıp iletişime gecmememeleri normal mi?

Oğulları tacizci birisi ve ailesinin duymama ihtimali var mı sessiz olmaları garip geldi aylar oldu olay savcılıkta

Taciz etti bende dava açtım ailesi muşlu tepkileri ne olmuştur dedi mi bilmiyorum sessiz kalıp iletişime gecmememeleri normal mi?
Cevapla