Abi ve abla demek her şeye karışmak mı demektir?

Bazen o kadar nefret ediyorum ki ben 23 yaşındayım ve hâlâ bir şeyler için abimden ablamdan izin almak zorundayım bu aşırı sinir bozucu annem ve babamın da asla beni desteklediklerini görmedim onlara göre ailemi dinleyince iyi insan oluyorum yoksa sınırsız bir kötüyüm sessizce onları terk etsem bir daha asla birbirimizi görmesek daha rahat olmaz mıyım? Bence onlar çok mutlu olur keşke yaşayacağımız aileyi seçme şansımız olsa.

Abi ve abla demek her şeye karışmak mı demektir?
Cevapla